Humle.

Hade en trevlig midsommar med väldigt god mat och trevligt sällskap.
Gjode sjukligt goda grillspett och nypotatis..*mumma*
Ja, sjöng sånger och tog en massa nubbar, och drack vitt vin.
Lagom lullig blidde man ju. Sen skulle de bli dansband (vilket jag älskar) i Ladan..*wie*
Eftersom vädret va de sämsta jävla pissväder man kan ha på midsommar, så blev det inga uteaktiviteter.
Men däremot blev de ännu mer dricka och spela TP. Sedan kände lilla jag för att spexa lite, haha.
Älskar att spexa...speciellt när man fårr lite boos i kroppen.
Så jag målar 2 st skelögda ögon och en näsa på min haka. Sen lägger jag mig uppochner och sätter igång. Haha..min mamma skrattade så hon höllt på att kissa på sig. Alla gjorde de. Shit vad kul det va.
Syrran hängde såklart efter & då blev vi ett fulländat "Humle & Dumle" Haha..man har som roligast när man är barnslig! :-D

Hehe. Jaja...men nu ska jag snart åka iväg och jobba...såå buulll!
BLÄ!
Jobbar kväll..sen ska jag nog ut ikväll med en underbar vän. Till Etage. *Najz*
Problemet är att jag börjar kl 8 på morgonen dagen efter..*kräka* Men det får jag ta ;-)

Jävligt skönt att ha tvättmaskin & torktumlare på jobb, hehe. Ska tvätta idag.
Hinner med ett tvättar på dom timmarna jag e där. Gutt! *s*

Liam är fortfarande i Osby med alex och hans mamma.
Har väl trevligt dom med tror jag. Hoppas det för liams skull iaf. *Älska*

Satt och tänkte att jag ville göra nåt nytt i sommar med liam.
Och kom tänka på 2 saker. Den ena saken är dock redan bestämd. Ölands djurpark. Lite senate i sommar med mamma och Ulf och emely.
Men jag minns när jag va lite hur jag älskade High chaparall..det va sjukt kul. Och jag kan bara föreställa mig hur min lille tuffa grabb skulle tycka om de. Och det finns inga tvivel, han hade älskat de.
Så antar att det är min nästa plan.


Japp, japp. Nu ska jag börja tänka på avfärd snart. Pappa ska köra mig till stan för det är där min bil står efter gårdagens fylla. *s*

Hörs och vi ses....kanske ikväll? ;-)


"Just nu låt" - David Guetta feat Chris Willis - Love is gone! (Remix)

Sjuuuukt bra låt!!


Pöss!



I never will forget those nights
I wonder if it was a dream
Remember how you made me crazy
Remember how I made you scream
Now I don't understand
What happened to our love
But babe, Im gonna get you back
Im gonna show you what I'm made of.


And I can tell you
my love for you will still be strong
after the
Boys of Summer
have gone.

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback