Here we go...

OJ vad trött jag är. Och då menar jag verkligen OJ!
Ännu en sömnlös natt. Fattar inte? Detta är 3.e natten jag ligger vaken. Går fan snart under här.
Ikväll tänker jag fan inte chansa...tar sömntabletter så jag får sova ut. Jobb imorgon jue.
Hatar att inte kunna sova...*arg*

Iaf..idag är det helt okej väder....än så länge.
Solen kommer fram emellanåt & det är lagom för jag vill inte ha skinande sol och 25 grader när man springer där och har kul. Får lov vara skugga oxå, hehe.
Meeen ska dock inte klaga om solen väljer att titta fram hela dagen, men tanke på flumride och kållerado :-P
Hehe.

Ja fy f*n vad kul vi ska ha idag.
Ska dock försöka sova en stund i bilen med min mp3 spelare..

Have a nice day....i will!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback