Hemma!

Tjaaaaaa!!

Hemma är vi....(TYVÄRR)

Fy fan vilken underbar vecka...går inte med ord och bild beskriva känslan. Vilket hotell, vilket väder, vilka söta turkar (haha)....vilken grej asså.

Sitter hos mamma nu därför berättar jag inte mer om resan här.
Ni ska få se på bilder och grejjer, när jag berättar om denna underbara upplevelse.

Har varit på stranden hela dagen och fått ännu mer färg...är sååå brun och fin ;-)
Liam oxå för den delen ;-)

Är såååå nöjd med allt nu för tiden. Mår kanon...och känner mig så vacker och välrdsvan.
Imorgon börjar hårdträningen igen, och därmed ändras kosten en hel del oxå. Hääärliit! =)
Shit pomfriiit!

Nepp..nu ska jag hålla la familia sällskap..
Och planera lite inför den 18.e...LISEBERG! :-D

Ses och hörs!

Puss =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej din blogg är klar jag sänder dig ett mejl med en bild så du kan se om du gilla det, ursäkta jätte mkt att det tog mig sån tid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback