Efter stormen..

..kommer lugnet.

Idag känns allting så skönt igen, trots att vi ska köra till sturup om 5 timmar ;-)

Väntar som sagt lite besök nu på morgonen. 2 kattköpare och Alex som vill säga hejdå *s*

Min kära lilla ömma mage börjar krångla lite nu...pga nervösheten. MIn mage sätter igång som ett helt kraftverk när jag är nervös. Tur man har lite olika mediciner med sig som t.ex Dimor mot magsjuka, sobril, stesolid, mina privata mediciner, smärtstillande, Link, Tamadol, Citodon, haha. Ja..ett helt sjukhus, men man vet aldrig vad som händer & fötter :-P Känner redan nu jag skulle behöva 50% av sortimetet, haha. Men låter bli!

Planerar just nu vad som ska ligga i handbagaget och inte. Liams leksaker och ritblock ska självklart ligga där. Min mp3 spelare...kamera, godis, mat..ja..en massa. Väskan är rätt bra fylld nu. Ska försöka trycka ner min huvudkudde där oxå. Ja..faktiskt. Har ALLTID haft med mig den. Prag, ungern, förra gången jag va i turkiet, när jag va i spanien med alex, när jag födde Liam..ja..kan hålla på i evigheter..och självklart ska den älskade kudden med idag oxå.

Pappa ska köra oss till sturup...riktigt snällt, men samtidigt kan jag tycka det är jobbigt. För att se pappa stå kvar där på andra sidan och vinka till oss...usch. Jag är pappas flicka. Magen ömmar riktigt ordentligt och tårarna börja spruta direkt. Jisses vad jag bölar när jag säger hejdå till nära och kära...speciellt min pappa. Även om det bara är för 1 vecka..men det är jobbigt för mig...faktiskt. :-(



Men vi ska ha kul. Och det känns j****vligt skönt att lämna Sverige när det är sånt här väder utanför fönstret :-)
Bara för de kommer de bli 30 grader och sol när vi ska åka, haha. Nej inte en chans...men det är de däremot i Turkiet...30 grader..:-D
Nej, nu måste jag börja städa de sista och packa de sista..=)

Vi hörs snart igen..måste såklart säga hejdå ;-)


Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback