Asså, lägg nu aaaav!

På bion började tandvärken komma smygandes igen...*stööön*
Så det blev inga goda popcorn, utan däremot satt jag och "käkade" en jävla massa Corsodyl ist..*stööööööööön*
Så försökte konsentrera mig på filmen samtidigt som smärtan blev mer och mer intensiv.
Blev ingen Pirates o c, utan en skräckis ist som hette The reaping. Faktiskt väldigt bra, bra handling, dock väldigt kristet. Kommer en uppföljare..lite tråkigt sånt där..
Skulle sett die hard 4 ist kände vi, haha...på royal. Va vääldigt mkt  testestoron där, haha..eller hur E? :-P

Emely (lillsyster) e här nu och ska nanna här ikväll..så antar att hon får hjälpa mig att koka potatis inatt, haha.
Eller så kommer jag be henne slå mig på käften så den smärtan tar över ist. Ja..nåt sånt skit lär jag göra om jag vaknar IGEN! *faan*

Btw så sitter hon och rapar som fan här....*usch*

Jahapp...såå vad händer och fötter nu då?
Kanske ska ta och proppa i mig smärtstillande så jag förhoppningvis får en lugn natt?!

Så nu e pillerna tagna och jag ska in och tvätta av mig och göra några sittups..sen ska jag nannsen bitte..
Tror de åskar ute? *Mys* :-)



160766-202

Älskar mitt hjärta!


Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback