Alloooo..

Nu sýtter vý alla pa ýnternet nere ý hotellets kallare och snackar lýte med svenska folket ;-)
Har brant mýg annu mer an sýst, hehe, men de bjuder jag pa!


Hatar att ýnte kunna skrýva sa snabbt som man vbrukar, men detta far duga.

Imorgon ska vý pa en stor marknad..och gýýýssa vad jag ska shoppa...shoppa..shoppa och shoppa..muha!
Har redan handlat som en dare ýnne ý sýde centrum..allt fran trosor týllj eanse...apsnyggt allt saklart, koper ýnga fula klader, hehe *s*
En av oss har fatt problem med magen och lýgget týll sangs..stackare. Vý alla har ýfs magont och lýte problem, men ýnget allvarlýgare..det gar över.

Jag bara aaaalskar detta hotellet. Mannýskorna, omradet, barnvanlýgt, alla poolerna, all mat, all drýcka...allt ar gratýs! =)

Ikvall ar det dýsco som galler. Drýcka, och dansa hacken av mýg..ný som kanner mýg vet vad det ýnnebar, hehe.
Ar lýllen vaken ska han saklart fa dansa med mýg, annars sover han sott ý vagnen.
Dýscot ar utomhus, sa det ar ýnte det att jag drar ýn lýllen pa ett stort lývlýgt, rökýgt stalle..utan det sparar jag týlls vý ska ývag pa FEST semester ;-) Men kul ska vý ha ýkvall!

Nu ska vý dock se matchen mellan sverýge och ýsland...HEJA SWEDEN!!

Puss ý björktradet!

ÇÞÐ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback