You can´t escape my love!

Tisdagsklubben ikväll.
Ska bli rätt najz faktiskt..

Igår va schysst med tanke på filket jag va där med...men det va ändå inge höjdare förrän vi hamnade på Stippes för nattmaud. Där vi alla satt och tramsade oss som fan och hade sjukt kul.
Helt plöstligt uppe i ett asgarv så började de banke på fönsterutan. Alla vände sig om för att se vad de va..
Och det va skum uteliggare som fått för mkt av det goda. Han står och bankar sitt huvud flera ggr...typ skithårt i fönstert...samtidigt som vi blev lite rädda och tyckte synd om honom, så kunde vi inte sluta garva..skit vad folk e sjuka asså.

Imorgon ska jag hämta liam lite tidigare på dagis, för vi ska till Hörby markand med en bra kompis till mig.
=)

Asså..kan du ge dig?
Jag vill inte ha sex med dig...
Du e så snygg, så vacker, så underbar..kan vi inte träffas och ha det bästa sex du nånsin kommer få uppleva.
Muha! Vad fan vet du om det? Så snälla..fråga inte fler ggr..*grrrr*

Ja, hon e sjuuukt söt...helt underbar e hon.
Tack för din tjänst, det va väldigt snällt av dig stumpan :-)





Dunka mig gul & blå!

Nu ska jag klä på mig...
Ska bli svarta spets leggins, ett kort skitsnyggt brunt linne...."det går över rumpan", hehe

Nepp..nu kommsen folket...Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback