Yeschåååå..





Ja, allstå shiiit vilket ös det va igår.
Sjukt mkt folk...sjukt kul, sjukt trevliga människor.
Blev helt paff att så mkt folk är ute en tisdag..trodde bara det va vi som inte va kloka nånstans ;-)
Men tji fick jag.
90% av innehållet är bara "Bratz", japp. Bakåtslick, och Peak Performance (hatar de märket btw)
Det är dom som har pengarna, så man blev bjuden på lite smått och gott under kvällen.
Blev ganska full, men de va jag värd ;-)
Jävla telenor krånglar med min mob igen, så jag fick ta mitt "nödfall" simkort igen...va lite vimsig så jag fick hjälp med att byta de. Tack tack..
Sen på vägen hem kom jag på FAAAN, han har kvar mitt simkort!!!! Så vi vände tillbax, fick till slut tag på honom.
Han bodde mitt emot ABCD på gågatan, så vi körde in där. Det kom en polis som rullade ner rutan brevid oss..mest för att ragga faktiskt. "Vad gör ni här"..blink blink typ. Dock väldigt söt polis i passagerar stolen ;-)
Sen blev det en massa annat klydd, kul, skoj, chockerade, häftiga timmar :-P
Väl hemma släppte emma av mig....kom hem till älskade Daysie *pussa på'
Slockande....vaknade dock inte förrän nu. Hehe..

Min kära maaammsen fyller år idag *grattis mamma*..
48 år...(2 år till 50 lilla mor, du börjar bli gammal, hehe)
Ska hämta liam på dagis idag, sen ska vi köpa nåt till mamma..nämer det inte här, för hon läser min blogg. *s*
Sen kl 18, blir det middag och lite grejjer hos mamma. *mumma*

Så nu måste jag in i duschen och få bort alla synder från gårdagen bravader.
Aja..det va nog inte så många synder faktiskt, hade bara sjuukt kul!



Lite töntbilder från mig igår ;-)

Nu ska jag hämta trollet..

Pussen!



160766-206160766-205160766-204



:-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa emma att jag äälskar hennes röst !
:D

2007-07-06 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback