Yeschå.

Ska iväg och rätta till det som blev fel med min nya frisyr.
Tråkigt att vissa frisörer inte kan sitt jobb.
Så kl prick 18 ska jag vara där..En trevlig dam det där. Hon stänger egentligen kl 18, men låter mig komma då, för att rätta till de. Vad snällt.
Sen ska jag iväg på en resturang som heter La Casita och äta lite italienskt, sen ska vi på bio och se Harry potters nya..."såklart", hehe.
Kan bli rätt trevligt med en "utekväll"

Så fruktansvärt kvavt det är ute..*puh*
Man blir ju helt svettig bara man visar sig utanför dörren..låt det åska inatt så de blir lagom imorgon, ;-)


"Ni som har problem att läsa min blogg....varför läser ni den då om det gör så ont i er?"

Omogna och ensamma själar det där!


Nej, nu måste jag gå..*s*





Haha..Naaw!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback