Urinfukkinginfektion!!

AJ!

Har snoront!

Hatar de.

Hade ett jävla helvete på jobb.
Fick tag på medicin till slut ;-)
Så nu går jag på en "kur"

Jobbat idag...inget och göra..SKÖNT!

Hämtade liam hos moster, som va glad och mysig och trött.
Han ser såå mkt fram emot morgondagen då vi ska till Ölandsdjurpark..*naajz'



Alla djuren, alla karuseller, alla badattraktionerna..

Japp..kul ska vi ha.
Dock upp väldigt tidigt.
Kl 05.30 ska jag upp och packa de sista.
Kl 06.30 kör vi härifrån, och sen blir upphämtade av Syrran som har den bästa och finaste bilen.
Sen möter vi upp Mamma, Ulf och emely ovanför kristianstad.
Sen så kör vi mot Öland. Trevligt värre.
Dock ej vädret om man säger så. Men vi tänker inte låta detta pissväder förstöra vår sommar. Vi får frysa helt enkelt, men kul kommer vi ha!
:-)

Nepp..Nu måste jag glotta på filmen jag hyrt med lillasyster.
Vi ska ju som sagt upp tidigt.

Hörs imorron!

Have a naaaaajz day!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback