Snyft.

Imorgon åker mitt älskade hjärta ifrån mig en HEEL vecka. Hajjar ni..en HEL JÄVLA VECKA!!
Tycker det är väldigt jobbigt ska ni veta.
Ska lämna honom kl 16 idag till Alex, för jag ska jobba...*nee*
Alex ska ha honom över natten, för dom ska åka iväg vid halv 6 på morgonen till Sturup.
Ta flyget till sthlm, och sen tåget till Söderhamn där Alex pappa bor. Så det blir deras lilla semester trip.
Sjlvklart tycker Liam det är kul så för hans skull är jag glad. Men 1 vecka utn min son är på tok för mkt...det känns in i hjärtat! Blir att prata i telefon så mkt som möjligt.
Himmel vad jag älskar den grabben!!

image134



Resan är inte nära, men samtidigt inte långt bort.
Vi letar för fullt..och försöker få ledigt, så vi bara kan dra lixom.
Vi får se hur det går!


Nu ska jag ner till byn & äta på mimmas med lillegrabben.
Sen ska jag till jobb..*gråter*


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback