Simpsons!





Imorgon kväll blir det bio.
Äntligen se Simpsons the movie..yeah!
Jag, Syrran, Eldar & Emma.

Har jobbat 2 dagar irad nu..härligt med lite extra pengar som sagt.

Va på Etage igår.
Hade väldigt trevligt...träffade folk som förgyllde min kväll.
Ja, det va kul!

=)

Imorgon bitti, ska jag & emma ut och gå en timme. Skönt, sen blir de kanske frulle på mimmas.
Därefter ska jag till stan med mamma, ulf och emely.
För min del blir det att köpa saker till hemmet.
Jag ska STOOOORSTÄDA hela jävla lägenheten imorron. Alla hörn.
Ska måla om i badrummet...vita väggar just nu...gillar inte de. Så funderade på typ nån ljuslila färg. Men vi får se vad jag bestämmer mig för imorgon.
Ska även köpa lite nya tavlor, och lampor till köksfönster. OCH blommor/växter...behövs i mängder! *s*

Så imorron blir en fullspäckad dag, med massa av nyttigheter.
På kvällen ska vi ju se simpsons, och sen blir det att åka hem och nanna.

På Tis ska jag jobba 16 - Stängning..och direkt efter ska jag på förfest hos nån kille som känner en kille som känner mig, öhh, haha.
Och sen blir det Tisdagsklubben. Alltid lika kul på det stället.
Det blir en massa drickandes för min del denna dag. Semster!! Inte ofta jag e ledig "dagen efter", men nuså! =)


Pratade med min älskade son innan.
Liam: Hej mamma, vad gör du?
Jag: Hej Älskling, mamma jobbar.
Liam: Åhh, synd om mamma, mamma tycker det är tråkigt att jobba.
Jag: Ja..mamma tycker det är jätte tråkigt, hade hellre varit där uppe med dig & pappa.
Liam: Jaa..mamma vill oxå upp till Farfar, mamma vill oxå åka traktor & leka med guiness (vår förra hund som numera bor hos alex pappa)
Jag: Ja..mamma saknar dig hjärtat.
Liam: Saknar dig oxå. (tro det eller ej, men de säger han)
Jag: Vet du vad älskling, när du kommer hem så ska vi åka till zoo och titta på alla djuren och äta mkt glass.
Liam: Jaa..åka tåg och titta på djuren och pussa dom. (Han vet vi åker tåg till danmarks zoo)
Jag: Ja, det ska vi älskling. Pappa ska oxå följa med.
Liam: Mmm..mamma, pappa, milla, morfar, eldar, emely, mormor, ulf, abby & timon ska oxå följa med.
Jag: Nej, hehe..bara du, jag & pappa..kanske milla oxå.
Liam: Jaa..allihopa. Nu går jag....Hejdå mamma, älkar dig (älskar dig)..puss puss
Jag: Älskar dig oxå liam, hörs imorgon...puss puss!

Han e helt underbar den grabben.
Pratar bättre än vad jag själv gör, hehe..nästan ;-)
Både jag & Alex blir lika överasskad varje gång han öppnar munnen.
Han är lite.."Lillvuxen"..2 ½ år och är så duktigt redan..kan ju inte vara mer än sjukt stolt. *Ler*
Älskar och saknar mitt hjärta så enormt!

Nepp..nu vill lillasyster sova, så jag ska släcka ner och gå in på mitt rum..och fundera ut vilken färg jag vill ha ;-)

Puss puss! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback