Shoppat loss!

Älskar rea!

Även om de inte va rea på allt, så kom man relativt "okej" undan, haha.

* Skor (Skitsnygga reebok)
* Massa smycken
* 2 Skitsnygga tunikor.
* En feströja
* En svart pennkjol från Zara (överfiin)
* Bra hudvårdsprodukter från Lancome (vad ger man inte för fin hy? ;-))
* 2 nya ögonskuggor från MakeUpStore.
* Ett par nya leggins med spets.

Sååå ja, jag känne rmig fattigare, men måste ju fylla på garderoben nångång.
Nu fattas de 2 viktiga saker som jag får köpa inom kort. Ett par baggiejeans, och (efter flera tappra försök  att hitta hitta idag utan lyckats) köpa/hitta ett par svarta pumps med peep toe...knappt ngn som har de. Prövade typ alla utom scorett. Så de får bli nästa försök.

Ikväll ska vi faktiskt vara "bonniga" och dra till Magasinet i trellehulla.
Känner nån som jobbar där som släpper in oss vip tydligen. Annas förtjänst det där...Tack gumman! :-)
Och du, det va fan på tiden du skaffade internet, haha. Kan inte leva där inne i din håla framför en tv ist för att vara social med oss här, hehe. Love you!

Imorron blir de KB, hehe. Ska bli riktigt trevligt det där.
Kan inte låta bli längta...*ler*

Tog för övrigt en extra tid imorgon på jobb. 12-16, inte länge, men det räcker för de där "extra" timmarna.

Nej, nu måste jag göra vid mig...klockan börjar bli mkt.


Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback