Regn, regn, regn, regn, regn och återigen regn!!

Vafaan e detta?
Ska det föreställa den 5.e JULI?? Sommar lixom? Ärligt asså..börjar få feta problem mot detta väder.
*ARG*
Inte nog med att jag måste ligga och fisa i 40 km/h på motorvägen pga att mina däck är lenare än min hud (ärligt)..måste faan byta snart *sucka* Jovisst..mitt i allt när jag pratar med Alex i mobilen...så går min ena vindrutetorkare sönder...och sjääälvklart på MIN sida!!!
Såg inte ett jävla skit, så jag fick sitta och luta mig på Liam, som undrade vad tusan jag sysslade med.
Ont som fan i nacke och ryggen av att sitta så. Jag fick nog..körde in till sidan och bockade, slet och drog i detta skitet, i detta SKITväder!!
Slutade med att jag tog sönder den ännu mer..tusan oxå.
Tog mig över 1 timme att komma hem idag...rätt jävla drygt faktiskt.
Sorry, men nu e jag förbannad på detta väder...inget mer "gilla regn Jessica" för min del.
Örk!

Hämtade liam på dagis rätt spontan..va inte meningen att de skulle bli så. Va på väg hem från jobb...bara fick ett ryck..kunde INTE köra förbi liams dagis och veta att han e där inne, utan att träffa honom. Så jag hämtade honom och körde hem, hehe. Sa såklart till Alex. Så nu ligger han i min soffa och halvsover, nuttar med sin nutte & tittar på Dr Snuggles. (L)

Jag blir så trött på folk asså..
Hur svårt kan de va?


Va i stan igår en runda med syster yster och några vänner.
Vi satt på Donkan och babblade och tönatde oss som vanligt. Det va rätt sent på kvällern så inget fik hade öppet.
Men vi hade lika kul som vanligt ändå.
Vi skulle egentligen till plysh, men vi sket på de. Kände att vi behövde ta de lugnt iaf 1 dag denna veckan, haha. Men de blir idag oxå för min del...för hela helgen är uppbokad med en massa fest...*ihh* :-)


Nu e det bestämt en massa saker till sommaren...kuliiiga saker.

På tors nästa vecka ska jag och min son och mina 3 systrar upp typ kl 6..*ööhh*
För vi ska köra upp till Öland med mamma, ulf och emely.
Vi ska till Ölands djurpark...*överball*
Sen på kvällen ska vi alla sova i mammas husvagn...och dagen efter blir det såklart bad och grillande för oss antar jag. Ska bli mysigt med en familjedag! :-)

Sen är det nåt avenamang för mig & mina vänner. Typ Sommarstad gotland eller nån tältrunda till båstad...
Och till slut när lönen och semesterersättningen kommit så ska jag & 4 personer till ta en restresa till nån party Ö.
Ska bli sjuukt kul! :-D

Ja, så det händer och fötter en hel del i sommar.
Förhoppningsvis komme rjag, liam och alex iväg till Danmars Zoo oxå som vi planerat in ngn dag.

Usch...fryser för tusan här hemma nu ju.
Ska lägga mig i ett varmt bad när lille somnat.
               =)

Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback