Öland and Regn!

Japp.
Helt underbart och mysigt med alla dessa djuren, karuseller och vattenland.
Dock allt jävla regn och kastvindar som va hemska. Men då och då dök solen upp.
Jag, Jenny, Milla och Emma badade när det regnade som värst..lite kallt, men sjukt jävla kul när vi hade tävling nerför stupen, hehe. (kommer bilder på de sen)

Ja, det blev en massa fina fotton och så. Men min kamera funkande inte, så de fick bli de andra som skötte de.
Ska få bilderna snart!

Efter Öland dog vi till Ivön och sov i mammas husvagn. Älskar att Campa, det är så jävla mysigt på nåt sätt..speciellt när man är där med ngn man älskar..och denna gången va det min son och min familj...och emma såklart, haha. Men älskar henne oxå...som min egen syster. Kännt henne och hennes systrar med familj sen vi va typ 1 år gamla. Älskar dom alla!

Har snott lite bilder från Emmas blogg, dock inte så vackra på mig, men däremot på både Emma och Liam, *s*

image208

Haha...kolla in minen! *s*

image209

Min vackra son som ätit "lala" (choklad)


Nästa projekt är Tosselilla för vår del. Alltid lika kul där, hehe. Får se...blir nog nästa vecka eller nåt!
*s*
Sen den 8.e Augusti åker jag till sthlm. Ska festa hela veckan & träffa en underbar människa..Jonas heter han. Ska bli så kul, Va över 1 år sedan vi sågs sist.
Ska dock bo hos Josse (vad det är bestämt iaf), och det ska festas som baaara den...*muha*
Kul jul!


Liam kämpar för att somna där inne men det är inte så lätt när man vill vara nära mamma hela tiden.
Och sen är hans nutte i tvättmaskinen för den delen.

Ska se en film på tv nu kl 21.00 och äta lite goda jordnötter..*mumma*

Nepp..nu kallar lillen....vill bli kilad på ryggen.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback