Muppenskaper..

Heeellluuu..

Ett jävla bra ord det där..

Sitter här halvt naken, nyduschad..
Ska till "Vibe" ikväll. Nåt nytt som håller till på Etage.
Första drinken serveras kl 23.00, och sista kl 03.59, hehe. Japp..så e det!
Ska bli rätt najz.
Syrran, Emma, Sthlm Josse och jag ska dit.
Förfest här hemma, så städade lite sisådär..bli kvitt lite dammisar.

Börjar inte jobba förrän kl 16 imorron..Najz.
Kan schlaffen länge imorron med Daysie.

Han är 43 år gammal...hmm..okej!
Galet värre!
Ajaja!


Hehe..


Vill desperat npg försöka få in min lilla lilla syster. 14 år gammal. Haha. Men ser dock äldre ut tycker jag.
Vem vet...dom brukar inte kolla leg när man e där tidigt nog..men vi vågra inte chansa tror jag eftersom skulle detva så att hon inte kommer in, så står hon där själv den stackarn...illa...:-/
Men tanken va rolig..*muha*



Han vill ha sex med mig, men jag sa NEJ!!
Sysslar inte med sånt, haha. Har redan sex med mannen i mitt liv, eller nåt.       
                                             ;-)



Neeej, nu måste sminker på, och håret torkas..och bli fint inför nattens galenskaper.


O: När ska du få tummarna ur röven...va inte rädd, jag bits inte...tror jag?!




Pösselipöss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback