Muha!

Gomorron!

Tänktre ta mitt sköna morgonbad nu. Sen ut och gå 1 timme typ med Liam i vagnen. Mysigt, trots regnet, men de måste ju göras!
Sen tänkte jag spinna ikväll om jag hinner.

Vill åka till stan idag och köpa nya skor till mini, och kanske nåt par till mig oxå ;-)
Men med tanke på dessa 2700 kr igår, så känns det rätt fattigt igen. *Blä*
Aja, det löser saaj!

Vi har hittat en resa vi nog ska ta om alla fixar de.
Malta 8/8...1 vecka.
Naaajz. Massa sol, party och mys!

Föressten..vill ni veta nåt kul...
Daysie är dräktig igen...*ahh* Helt jävla sjukt. (Men samtidigt så sjukt jävla kul och mysigt)
Hon började löpa redan när ungarna va små. Och då ammade hon fortfarande & grejjer. Tänkte att jag skulle sterilisera henne när alla bebbarna va sålda. Men tji fick jag. Har en son som öppnar dörren när han vill, och en katt som helt desperat vill ha män...ja, ni hör själv. Så denna gången MÅSTE jag fixa de direkt dom är födda för tusan. En kull till är okej..för jag tyckte de va helt underbart förra gången..och lär göra det igen.

Attans, haha..vattnet började ringa över i badkaret...

Så nu ska de badas!

Pusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback