Minnen & Nu!

Nyss kommit hem från bian.
"Från andra sidan"..en bra film det där...faktiskt!
Se den!

Har annars varit på stranden idag med lillgrabben, Anna, Emma & Jessica.
Varmt och skönt...tills vi kom ner till havet..*brr* Blåste kallt och frös som attan gjorde jag...vi alla.
Men lite färg har man ju allt fått ;-)

Imorron blir det stranden igen, och vädret tillåter. Denna gången är inte mitt hjärta med, så vi kan lägga oss lite mer "lä", ifall det skulle blåsa.
Skönt!

Kommer knappt träffa mitt underbara hjärta kommande vecka...*gråter*
En massa jobb...som då gör att jag inte kan ha lillen på nätterna, eftersom då måste jag upp väldigt tidigt och köra till lödde och lämna han på dagis. KÄnns onödigt att köra 11 mil om dagen för att lämna honom där.
Så det blir väl att jag ska försöka hinna köra upp och hälsa på honom hos Alex. Som sagt..klarar mig inte mer än en dag utan honom...mitt hjärta brister!
Meeen så ist blir det en massa festande! (trots jobb dagen efter..örk!)
Får ju passa på att "sommarfesta" på min barnlediga tid.
Som det flesta säkert vet så är det ju Falsterbo horseshow hela nästa vecka.
Och där ska jag jobba.
Som varje år är det Strandbaden under den veckan oxå...*najz*...alltid lika kul.
Så, ungefär såhär kommer min vecka se ut.

Måndag - Ledig från jobb - Stranden - Träffa Liam - Strandbaden

Tisdag - Ledig från jobb - Stranden - Träffa Liam - Tisdagsklubben

Onsdag - Jobba - Strandbaden   (försöka hinna träffa hjärtat)

Torsdag - Jobba - Träffa Liam - Sova

Fredag - Jobba - Träffa Liam - Strandbaden

Lördag - Jobba - Träffa Liam - Strandbaden

Söndag - Jobba - Hämta mitt hjärta - Mysa med mitt hjärta - Sova!


Tja. Som det låter så hinner jag träffa Liam rätt mkt ändå.
Men det är ändå för lite för min del. Dvs att han inte kan sova hos mig, dels för att jag börjar jobba tidigt på morgonen och dels för att dagis ligger 5,5 mil fårn mig :-(
Åhh Gud vad jag älskar det barnet!!!!!!!

Ja, det blir en hektiskt vecka...men ack vad kul vi ska ha!!


I´ts finally summer!! ( i hope)


Kan fortfarande inte smälta vad som hände Strandbaden förra året...*snyft*
Jag grät floder...och då menar jag floder...Alla minnen...hela min ungdom..



Åhh det smärtar och se!!!



Framtida Strandbaden? Man kan alltid hoppas *ler* "Hägring"



Inför bygget av det enorma tältet de sätter upp för att vi ska få kunna njuta av vår kära "strandbaden" trots allt som hänt. Det är en 2 vångings tält. Överstort, överfett och övernajz! Ca 1000 kvm..
Där har dom verkligen lyckats.. att vi alla kan åter samlas igen och minnas tillbax och festa gärnet!


"Samma Strandbaden, Ny Skepnad!



Japp...nog om SB!

Måste snart nannsen...ska upp tidigt imorgon.
Ska hinna promenera en timme vid havet i höllan innan stranden.
*Mys*


Gonatt! Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback