Min, bara min!



Japp...min bara min.
*ler* Gillar den!

Igår va vi på strandbaden. Helt okej. Men ist för detta enorma 2 våningstält som va så bra, så har dom satt upp ett fett cirkustält ist. Blev lite chockad först..men det såg typ ascoolt ut.
Skulle jobba dagen efter (som hela denna veckan) så blev det inte mkt drickandes. Typ 3 barcardi breezer så jävla gott...*mumma*

Ikväll får vi se hur det blir, hehe ;-) Men kul ska vi ha!

Sitter här nu i bara badrock, så får nog gå och göra vid frillan snart.

Ska ju jobba HEEELA denna veckan i Falsterbo. Där e btw riktigt kul, och trevliga kollegor..och god mat såklart..som kom och handla ;-) Och en massa fest, såklaaart!

Imorgon ska Liam till Bakken med sin farmor..*snyft* Borde egentligen inte känna så. Men oftats är det jag som hittar på de torliga sakerna med honom, och denna gången får jag inte va med..de känns i magen.
Men nästa vecka har jag sem i 2 veckor, så då ska jag hitta på saker med mitt hjärta.
OM det blir fint väder "peppar peppar" så ska vi till Tosselilla på måndagen..*wie* ;-) Och sen på Torsdagen tänkte jag att vi skulle till Danmaks Zoo...jag minns hur mkt han älskade de förra året *s* =) Så det blir ju inte sämre denna gången om jag säger så. 


Sen ska vi till Bakken i augusti med familjen...kuljul!

Ja, och sen är sommaren slut...*gråter* Inte mkt till sommar detta året vill jag säga.
Men då får man se fram emot vinterna ist...inte för att det finns ett skit och göra, men om snön kommer, så wiie. Kalas!

Snö & Jul är faktiskt en helt underbar sak. Så man ska inte fälla tårar när sommaren är slut, för man vet vad som snart väntar en!
 Vackert!




Nääää....nu måste jag palla mig härifrån.



Årets fetaste låt...Andrea - Time to pray (Radio Edit)

Så jäävla grym!


Pöss era muppar!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hör av dej..jag vill me till strandbaden på fredag och lördaaaag..har inte kvar ditt nummer tjajjen!Puss..

2007-07-18 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback