Lus..

Precis tvättat klart typ.

En lång tvättardag, och just nu hänger allt inne i torkrummen. Får ha dom där till kl 20 ikväll...ok!

Skulle åka och byta mina däck till dom andra jag fått ju.
Mm..visst 150 per däck..iiingeting tänkte jag..fan vad najz!
Tills jag kom dit och åkte hem 2640 kr fattigare..*suck*
Fick till slut köpa helt nya däck, för dom andra va mkt större än ni väntat oss. Så dom kan jag typ bara hotta nånstans! Jaja, men samtidigt som jag blev mkt fattigare..*ååångeeest*...så fick jag iaf splitter nya däck, och de ska jag säga er att de märks sjukt mkt när jag kör.
Känns döbra att köra med Liam i bilen nu, vilket jag hade magont varje gång vi satte oss i bilen innan.
Det va de värt!

Nu ska jag laga mat till oss...får bli goda potatis krimskrams och pannbiff med chilisås...*mumma*


Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback