Livet!

Haha, sikken jääävla dag igår.
Wiie!
Fan vad jag har sjukt kul med dig J...du e bäst! ;-)
Nästa vecka blir det massa, massa.
Måndag, Ons, Tors, Fre och Lördag, haha..
Aj aj aj...känner mig som 14 igen. Men vafan..sommar, ledig, du e nere från Sthlm.
Du kan bara tänka dig hrud e blir när jag kommer upp till dig...känns som livet får en ny kick på sommaren.

Ena veckan är jag mamma till en världens underbaraste son, & andra veckan är jag den Jessica Wiren jag alltid varit..
Och hon är helt jävla fantastisk!! *s*

Ja, nejmen helt galet!

Ska ut och "leka" nu, men plutten. Sen ska jag på Bio med lillsyrran och se Hostel...trevligt värre.
Eftersom jag inte vill lämna Liam till Alex idag, så ska pappa passa honom under tiden. Och när jag kommer hem så ligger mitt liv i sängen och sover så sött..*pussa på*


O: Du e Knaaaas!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback