Kväll.

Just nu står emma och färgar syrrans hår..ska bli kul och se resultater, hehe. *s*

Vi tittar lite på Harry Potter..Fången från..Aza...nåt, hehe. Pallar inte kolla upp hur de stavas.
Var ju och såg den nya Harry Potter på bion, och den va väldigt bra.
Sen tänkte jag lägga mig tidigt idag, eller ja..iaf försöka.
Ska hinna läsa en del utav min nya bok "Tankar från sängkanten" av in favorit författare Marian Keyes..hon skriver på ett sätt som gör att man är fast redan första meningen.
Så det ska bli spännande och se hur denna boken är Han redan läst alla hennes andra böcker hon skrivit.
Än sålänge är min allra favorit "Vattenmelonen", som oxå är hennes första bok. Den måste ni alla läsa.

Nej, nu ska jag hjälpa dom andra.
Hörs och ses!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback