Klippdax!

Idag är det dax för klippning för in del.
Va ett tag sedan, hehe. Och mitt hår växer så de knakar.
Eftersom jag klippte de s kort i nacken förra gången, så der det skumt ut nu. Måste jämna ut de på nåt sätt.
Så jag tänkte köra en klassisk "page" liknade frisyr, som beckham hade de förr.



Ungefär så.
SKITSNYGGT!

Tänkte jag skulle låta det växa ut denna gången.
Fick höra från en kille på Etage att jag va så vacker i kort hår..helt sjukt. En sån komplimang har man nog aldrig fått bara sådär, haha.
Dock inte därför jag klipper mig, med måste ändå jämna ut det, så då kan jag lia bra klippa mig, & "sen" låta det växa ut om jag vill de.
Kl 14.00 ska jag iaf va där!


Snart är det torsdag...ska bli väldigt trevligt på Öland med familjen.
Och mysigt för den delen!

Nu ska jag in i duschen med mini..
Sen ska han till Alex ikväll!


Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback