Klassisk?

Igår hade jag helt jävla otroligt kul asså!
Går inte att beskriva!

Dans, goda drinkar, trevliga människor...nya människor, och framförallt saknade människor.

Är dock trött på killar som ska drägla efter en och prata så högt i ens öra att man får hämta sin trumhinna på andra sidan dansgolvet. Men men, det får man väl ta med en nypa salt ju.
Medans jag stod och vilade fötterna kom där fram en dans man (36 år) till mig.
Han började berätta för mig hur otroligt annorlunda jag såg ut om man jämförde med dagens samhälls tråkiga kvinnor (så sa han) Jag hade en "Klassisk stil" och va "klassiskt snygg", vilket tydligen va ovanligt enligt honom. Jag stack ut i mängden av skönhet och han va fångad, haha. Jag kände först att "bla bla bla bla", men sen när jag började förstå att han menade allvar, så kände jag mig faktiskt smickrad.
Han berättade o sig själv och hans liv..Han va tydligen IT chef, och hade en egen hästgård i Jylland *mumma*, haha. Älskar som sagt dessa underbara hästarna. Men han bodde och jobbade i Malmö.
Allting lät väldigt trevligt och så. Men när vi började prata om mig, så kände jag bara *orka*..verkligen asså. *o r k a*
Sen kommer den "klassiska" komentarerna från killarna. Neeej, hur kan du vara singel, du som e så vacker. Är du kräsen, eller vad handlar det om..osv osv osv osv...då tröttnade jag rätt snabbt. Hatar den där jävla meningen? Måste alla människor som ser bra ut ha pojkvänner eller? Dom kanske aldrig har tänkt på att man trivs som singel? Och han forstatte mala dessa jobbiga "raggningsreplikerna" så till slut gav jag upp och gav han e kram och gick därirfrån. Ja..kalla mig dum eller vad ni vill, men palla.

Jag skådade i ögonvrån...tänkte nej, sån tur har jag inte. Jag skådade i verkligheten, tänkte åh herregud..jag skådade från nära håll, och tappade andan.

Vänta bara...än är det inte slut...långt ifrån!
Det va kvällen höjdpunkt...verkligen....herremingud!

Ikväll skulle vi egentligen ut igen. Men min kropp är alldeles frö trött, så jag orkar verkligen inte.
Så ist drar vi och badar på Bo01...Najz! :-)
Dom hämtar mig om 15 min, så måste skynda mig.

I´m Alive....for the very.....kommer det en fortsättning?


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner du till ordet mytoman??

2007-07-19 @ 12:46:10
Postat av: läsare

läs inte denna bloggen om du har problem med det...

2007-07-19 @ 13:15:41
Postat av: Milla

Haha! Patetiskt. Snacka om svartsjuk. Skriv ditt namn istället ditt feta jävla äckliga skithuve.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback