Kaka?

Ikväll blir det Tages (Etage med Jossan)..svinball ska de bli..som vanligt!!

Råkade idag på jobb säga nåt mkt mkt extremt och pinsamt.
Vi har mkt och göra och så..
Elisabeth gjorde vår nya glass "cheesecake glass" med väldigt goda kaksmulor.
Jag skulle berätta för betsy att ddet är godare med mkt kaksmulor...och lilla jag har en förmåga att vända på orden..Så jag hör mig själv säga högt inför gästerna.."det är mkt godare med kuksmalor!!!!!!
OMG...röd som faaan blevjag i huvudet. Hur kunde de bli så fel? Haha.
Vände helt och hållet på bokstäverna där...så u:et i smulor hamnade för tidigt, och a:et i kak hamnade försent....hahaha!!
Ja..jisses! Märks det att man va trött eller?
Alla bara garvade åt mig, jag själv oxå för den delen!

*Muha*


Nepp..måste göra vidare mina dudies nu!

Hörs snart1

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha..... och...??

2007-07-07 @ 22:28:07
Postat av: Anonym

Det var lite roligt vissa begriper sig inte på humor... du ser riktigt trevlig ut på dina kort snygg tjej rent ut sagt =)

2007-07-08 @ 09:53:47
Postat av: Jessica

Hehe, nej...tråkiga människor det där :-P
Tack för komplimangen *s*

2007-07-08 @ 13:33:34
Postat av: Josefine

kuksmalor..hahahhahahaah..ssååå du jessy!!Fan..jag skulle vilja hört det dära..jag hade garvat röven av mej..haha..Puss/Josse

2007-07-09 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback