Helt j*vla otroligt!







Haha, det är helt jävla otroligt asså.

Det är den 12.e Juli....12.e JULI!!!! Och ca 10-15 grader ute!! Men snälla nån...kom igen, vafan ska detta föreställa?
Det är ju rena oktober väder ute för fan.
Och vi som ska bada idag..kommer ju frysa röven av oss..men vafan ska man göra lixom?
En fördel med detta väder är att det inte kommer vara så mkt folk där idag. Ölandsdjurpark då asså.
Men när man väl ska byta om till bikini, så...ja..jisses...fryser redan när jag tänker på de. *Brrrr*
Meeeeen nu ska vi inte klaga, där finns mkt annat och göra. Djur och karuseller..

Gick & la mig kl 1 igår.
Och upp 05.30...så jag e sjuuukt trött, och har sjuuukt ont av denna jävla urinvägsinfektionen. *arg*
Yeye...nu ska jag inte klaga mer...är iaf ledig från jobb till måndag! (om jag inte tar en extra tid på lör som dom ville, vi får se)

Nepp, nu ska jag försöka väcka lillemannen som sover så djupt..& packa det sista...dvs overaller och mössor!!
Tss!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback