Grattis Alex

På födelsedagen...26 hela år!
Hipp Hipp Hurra!

Hade köpt presenter till honom. Smög och lämnade dom untanför hans dörr tidigt imorse.
Fick ett mess ca 1 timme efter från honom där han tackade och blev glad för sakerna.
Jag är en person som bara älskar att överasska och göra mina nära och kära glada.

Körde inom dom och lekte lite i trädgården...fångade trollsländor med håvar och sånt. Liam vgille se från nära håll, men självklart släppte vi dom igen.
Mysigt..Love you!

Igår va vi på strandbaden...sjuuukt kul asså, och sjuukt mkt folk..jisses.
Ikväll väntas de ännu mer och ännu roligare förståss! :-P
Så nu ska jag sova ut lite från mina 2 timmars sömn inatt. Skulle egetligen fått 4 timmar, men kunde ej somna.
Ska ju upp & jobba imorgon igen. Jaa..vet jag e galen, men vafan..det är ju faktiskt sommar! *s*
Seeen imorgon kväll ska jag äntligen få hem min prins igen!
Mysigt. Och därefter börjar vår 2 veckor semester!

=)



Ses ikväll!?

Puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback