Dax för..

...min morgonpromenad!

Har inte riktigt varit en fan av det där.
Men nu ska jag börja på riktigt. Varje morgon som jag kan.
Och nu e det snart semester, så det ska inte vara nårra problem *s*
Sitter här och ska klä på mig, för att sätta liam i vagnen och sen ut och gå, gå och gå..
Bra motion och mysigt för den delen.
Sen ikväll ska jag såklart träna på gymmet.
Men då blir det lite tuffare....spinning 90 min..och efter de en välbehövlig proteindryck.

Måste ner i tvättan och se efter tvättid. Min "kära" tvättmaskin har pajjat...eller ja. Den missfärgar mina kläder, ger fläckar på nåt sätt, sen när man ska torktumla kläderna (inbyggd torktumlare) så ryker det som bara den, och luktar sur bränd fis eller nåt. Det är fan illa asså!



Dock ska jag först kolla upp tosselilla tider...=)


Tog en extra tid ikväll på jobb.
Dock bara 16-21.30..men det är alltid nåt. Kör skift då. Trevligt med extra pengar.
Sen är jag ledig fram till onsdag faktiskt..eller tis? Hmm..måste kolla upp de.
(Fast lär ju ta extra tider ändå), för nästa vecka ska jag jobba på Falsterbo Horse show...och faktiskt så hoppas jag det blir fult väder. För då missar jag inte så mkt sol och strand tid..och dessutom behöver det inte bli sä jävla varmt i tältet. Har jobbat där i 5 år i rad, så jag vet hur det går till. Det är lixom inte "säkert" att ha det uppsatt så. Jobbade där en sommar när jag va gravid i 7.e månaden. Det började brinna..rätt ordentligt, så vi fick evakuera tältet och allt runt omkring. Jag fick hemska magsmärtor och en annan tjej fick astma anfall. Så vi fick såklart åka hem då. Men det va ingen fara för nån av oss.
Har iaf haft sjuuuukt kul där varje år. Vi skrattar, skämtar, jobbar, festa, festar och festar och super där varje jävla kväll. Sen på kvällarna är det ju kära gamla älskade Strandbaden. Ingen kommer någonsin ANA hur många underbara, helt otroligt minnen jag har därifrån. Helt min ungdom är grundad på SB, hehe. Faktiskt. Träffade min första stora kärlek där. Erik! Blev tillsammans när jag va 16 år, och det tog slut när jag blev 20. För jag ville väl mer än så...även om jag älskade honom över allt på denna jord. Jag gjorde honom så illa, och det tog slut såsmåningom. Efter Erik, så hände de mkt i mitt liv. Har aldrig festat så mkt någonsin. Varje dag va det fest....år in och år ut. Hade "The time of my life"...och hade verkligen inget behov av att träffa en kille...Men helt plötsligt stod han där. Alexander...mitt barns pappa. Jag blev så upp över öronen förälskad...han likaså. Men ääändå ville jag inte ha pojkvän...på nåt sätt. Så han kämpade för mitt hjärta ett tag, till slut kunde jag inte ljuga för mig själv längre.
Sa "Jag vill jättegäran blir din flickvän"....aldrig sett honom så lycklig förr. Det leendet han gav mig där kommer jag aldrig glömma. Han älskade mig verkligen så djupt..och jag honom såklart.
Trodde aldrig jag skulle kunna älska en människa mer än vad jag älskade Erik, men hade fel.


 



Jag tänker sätta in gamla blogginlägg från den tiden från Erik till Alex, så ni som ej läst, får ta del av mitt tidigare liv.



Vill ni veta en sjuk sak?
Jag kan inte sluta drömma och tänka på de. Jag vill sååå gärna bli med barn igen. Verkligen. Visst jag tänker såklart vänta på att det verkligen går och att allt e bra. Men längtar så sjukt mkt tills tiden kommer. Älskade att vara gravid. Och vill så gärna hålla en liten, liten hjälplös knodd, som är så beroende av mamma. Och att Liam ska få ett syskon. Hade varit helt underbart! Men, den som väntar på nåt gott...

Nej, nu blev det en massa skrivande. Måste ner i tvättstugan nu. Och sno åt mig en tid innan nån annan gör de.

Hörs snart igen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

Tänkte bara påpeka att texten på din blogg blivit så liten och svårläst! Bara så du vet =)

2007-07-14 @ 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback