Allmänt skrafs!

Jobba, jobba, jobba, jobba!!!

Men goa pengar ;-)

Tänkte shoppa lite idag med Liam.

Lite nytt smink är alltid roligt *s*

Sov 3 timmar inatt...det va tröttsamt. Va nämligen på Etage igår..trevligt. Träffade en del skumma människor, men det tillhör, inte sant ;-)
Tänkte gå och lägga mig EXTRA tidigt ikväll...eller försöka iaf.
Ska upp kl 6 imorgon. Ska på möte med jobbet och träffa de nya cheferna uppe i Glumslöv.
Ska först hämta upp några i lödde. Iaf..vi ska vara där kl 8 på morgonen...kuligt värre. NEJ!
Speciellt inte när man e klar där kl 10.00 och jag börjar inte jobba förrän kl 15.30.
Blir rätt många timmar att bara lulla på, bor ju 5 mil därifrån för tusan. Men, jag fick äran att sova i mitt gamla underbara hus *sakna* (som numera är alexs hus). Tänkte låna hans säng och vila upp mig lite från gårdagen.
=)

På tisdag ska jag på 3 st visningar av olika lägenheter. Söker bara på vissa ställen i malmö.
Söker mest där jag och alex bodde förr. Mellanheden..ÄLSKAR det området..riktigt mkt.
Men söker runt omkring där oxå. Bellevue, Lorensborg, Dammfri..osv.
Ska på visning vid Lorensborg och kolla på 2 st lägenheter, sen 1 på Vitemöllegatan vid nobel i malmö. *Ihh* =)

Ja..så mina planer är ju att köpa en 3.a så jag & lillen får varsitt rum...det är ngt jag verkligen strävar efter.
Kul för oss bägge! Sen får vi ju se vad framtiden visar...vet inte om man bor kvar där eller hamnar ngn annanstan med ngn annan ;-)

Längtar till min semester!!

:-D

Ikväll är det bara softa framför tv.n med ngn vän...

Snart är det dax för Öland...*muha*

Hörs och ses..

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vas jobbar du med?

2007-07-09 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback