Träning ala Jessie!



Ja, skrev rätt mkt om min träning i förra dg som blev misslyckat, sånt skit.

Jag har tränat konstant sen i fredags, och ätit rätt alla dagar, känns helt underbart.

¨Frukost: Grov macka & yougurt, lunch: Nån sorts sallad, Mellanmål: Frukt/grönsaker, Middag: Sallad eller fettsnål varm mat. Har varit otroligt duktig när det gäller allt, är faktaitkst stolt över mig själv.
Men det är ju inte utan att man sniffar extra mkt på våra varma, goda kladddig whopper...Åhhh...och pommer med sour cream onion dippan...*galert vad sugen jag e*..men låter heeelt bli sådant den första veckan. Sen på söndag så ska jag väga mig för första gången och se hur mkt/om jag gått ner ngt. Säger bara en sak, att har jag inte gått ner ngt så kommer jag svimma av ledsamhet...*suck*, men ett hekto får vi iaf hoppas, haha.
Har även börjat sola regelbundet, men ack vad dyrt det är där...60 spänn för en gång..men men, vill man va fin så får man lida pin.

Hade ett grymt jobbigt pass idag...MLR heter de, jag va DYGNSUR efteråt...kände mig liiiite fräsch, eller inte. Det jobbiga med träningen nu är att jag kör så jag e i lödde kl 8 på morgonen, även om jag inte börjar jobb förrän kl 14, så ni kan tänka er hur mkt "dötid" där är. Som tur e så fick jag sova hos alex en dag efter träningen innan jobb, det behövdes och va skönt. Förhoppningsvis så blir de fler ggr, så man inte förlorar huuur mkt sömn som helst. Ska träna imorgon, på tors och på fre igen, sen tar jag helgen ledigt. Orkar inte direkt gå upp efter en utekväll. Och man kan ju "säga" att jag tränar ute oxå så som jag dansar och svettas och "inte" dricker. Visst, jag sitter här och babblar om en massa onödigt prat, men jag tänker högt kan man säga.
Det roliga är att jag först nu börjat inse passionen med äpple och morötter, vilket jag inte alls tyckt om innan, eller så beror de bara på min hunger?
Proteinpulver är oxå min nya investering, bra grejjer det där tydligen ;-)

Mhm..annars så är min plutte sjuker igen, hostar hela tiden och sover dåligt om nätterna..*hålla om*
Fick dock inte ha liam denna veckan oxå av Alex *gråter*, jag har tjatat, visat agg, ja allt möjligt för att få honom att fatta hur mkt jag vill ha honom hos mig. Men ikke sa nicke, han ska ha honom. Absolut, jag förstår, det är ju Liams pappa, men han tränar ju ändå bara och liam har faktiskt tråkigt där hemma...det ser ut så iaf. Alex e alldeles för sur och irriterad och har SJUKT hårda regler för an lite 2 åring, tycker det är sååå fel. Han gör sällan ngt med honom...jag vet innerst inne att han trivs bäst hos mamma.

Hmm...det har ju hänt en massa ska jag säga.

Sthlm ser ju ut att bli av, trevligt värre. En sjukt massa fest och trevligt sällskap ;-) Kommer aldrig glömma den sommaren jag hade där uppe, och mer kommer det bli..(F)

Fick precis lite bilder från personalfesten, måste ju säga att jag va väääääldigt full, varav bilderna, så döm inte ;-)


160766-6

Jag & Chefen?! :-P

160766-5

Full action som vanligt ;-)

160766-4

Haha...tjecka in smilet :-P

Full & Glad

Vad säger man?

Höm..

Vann årets anställd :-P


Ja det va en underbar kväll och jag va helnöjd som vanligt på P festerna :-D

Nu ska fröken Jessica sova, lång dag imorron...träning och sen jobba kväll.

Ska börja uppdatera lite oftare =)

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback