Lite skoj!

Klippt av mig mitt hår, hehe. Tycker själv att det är riktigt snyggt. Har "halslångt" nu. Och jag har 3 olika fäger i håret, mörkbrunt, rött och svart, och mitt eget blonda såklart!
Alla har tyckt det är sjukt fint och att jag passar bra i det, känner mig fin i det! Kan göra så mkt mer med detta hår än tidigare. *Nöjd*

Igår så hade jag "springpass" tillsammans med an annan arbetskamrat. Och faktiskt så följde jag med henne hem och fick lära mig mkt om hästar och ridning och fick själv rida en bra bit. Det va helt underbart...har alltid velat börja rida, ända sen barnsben. Ett tag provade jag gå på ridskola, men det höllt ite länge, för jag kände mig inte välkommen där bland dom äldre barnen, så jag slutade. Min mamma har ridit mkt som barn, och hon gillade verkligen det! Ville prova att trava oxå, haha...som jag studsade på sadeln, *asg*...jag nådde inte ner, så jag kunde lixom inte "lyfta" mig, haha..så jag höllt på att trilla av, haha! Men fy fan vad underbart och kul det va, i all glegga, regn och rusk. Så nu ska jag seriöst kolla upp ridskolor för vuxna och så ska jag få följa med mina vänner till deras hästar och dom ska lära mig mer och sånt..*wiiie* :-D Sen så vill jag bli medryttare i nåt år, sen får man se vart det leder. Kanske en dröm slår in?

Måste tillägga hur otroligt mega super duper jävla mkt jag hatar CSN, ta aldrig lån där, dom lurar folk, och gör skit för folk...ett gott råd det där!

Har haft Liam hela denna veckan oxå...Alex 2.a vecka i rad jag har honom, så nu har jag haft liam 4 veckor i rad (utom alex helg) och det känns helt underbart! Detta känns som hans hem nu, och tror han känner att mammas hem är mer hem än pappas, och det vill jag såklart! Vilken föräldrer vill inte det? Så döm inte!! Liam nannar just nu middag skönt, för sen ska jag jobba och liam ska lämnas hos farmor, för i helgen vill jag "andas" och träffa lite vänner, trots att jag jobbar kväll hela helgen. Så ikväll ska vi faktiskt till slagt...där e nån bimbokväll idag, men vafan..vi går inte dit för att dregla på boppar, utan för att dansa, och det gör vi BRA!! Hehe..
Sen imorogn så ska Emma ha 20 års fest, men en viss person är inte hemma förrän kl 22.00, så jag får ju komma dit efter de. Sen får vi se vad som händer efter. ELLER så ska jag dra till KB med nårra vänner, eller kanke Mazarin, haha...aja..vi får se =)

Camilla, jag och Eldar snackar om att resa om 2 veckor...sista minuten. Jag vill så gärna...så gärna..så gärna...har ju så kul med min syster. Och det vore en ära att få resa med henne första gången som jag..ja...mitt nya liv. Och jag ska ju sjäääääälvklart ta med pojken i mitt liv...Liam! Hur kul vore det för honom? Ju..underbart kul! Ja så vi ska se om vi hittar ngt bra..får dock ta ledig på jobb en 3-4 dagar. Men det är de värt =) Så vi får se vart det leder.. Tyvärr har man varken nån bikini eller sommarkläder framme, men det blir att leta upp!

Har börjat öka dosen på min medicin nu, och har väl gått på det i en 4 dagar nu, tror jag det är. Jag vet inte vad det beror på, men jag har INTE lika lätt att börja gråta som förr...det är sant...Förr grät jag åt vad som helst...så fort alex va elak, sa nåt, gjorde nåt som inte passade in i min miljö, så grät jag förr, för det gjorde såklart sjukt ont i mig, så jag kunde inte låta bli att gråta bara för att de skulle se bra ut, men det har hänt såå mkt som alex gjort eller sagt, och jag har inte gråtit, bara stirrat en stund och tänk på en massa, men dock inga onda tårar. Känns faktiskt helt underbart. Men visst gör det ont i mig, som fan...men återigen..inga ständiga tårar!

Nej nu måste jag tänka på att klä på mig, och ta fram kläder till prinsen.

Ps..såååå dugen på godiiischh!!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback