Kalle Anka....

...e bäst!

Förnyade min prenumeration idag, dock inte för liams skull, utan min egen..*fniss*, han e bara så gjuten den ankan!

Fredagen bjöd på slagt med lite bimbotjejer i kortkort, men ville man inte se dom så slapp man. Vi dansade och hade trevligt iaf, men blev trött rätt snabbt, så vi drog till donkan och käkade.

Lördagen va de jobb som vanligt, sen drog jag till Emmas 20 års fest där alla väntade snällt på mig..hehe.
Det va trevligt och så, men sen ville jag & Nina ut, så vi drog faktiskt till Mazza och där mötte vi Jensen, som oxå ville med ut. Vi dansade rätt mkt och såhär, men sen blidde även den klockan mkt, så vi bestämde oss för att köra. Först körde vi Jensen hem. Han va väldigt butter pga vissa saker, men dom är utredda nu.

Sen på vägen hem så snackade jag och nina om allt möjligt. Vi kom faktiskt, konstigt nog, in på samtalet "maskar". Fy fan vad synd det är om dom stackarna ändå. Tänk...att bli uppgrävd, lagt i en burk med lite syre rätt länge. Sedan tas dom upp igen, för att få en lidande död där dom får kroppen halv krossad när dom får ett "spjut" igenom sig, och för att sedan dränkas, och sedan bli uppäten av en fisk, där dom får lida i magsyran tills dom dör....tänk ändå, fy fan! Hörde att det va på tal om att det skulle bli förbjudet...BRA säger jag då!! Vafan...man tänker oftas på dom större djuren, men kan ni tänka er så ont det gör på dom stackarna...usch!

Hade en fruuuktansvärd dröm inatt...fy faan. Drömde att min syster Camilla fick cancer, kommer såväl ihåg drömmen, jag grät så att jag inte fick luft. Och den första jag ringde för att söka tröst i drömmen va Alex. Och minns att han va "irriterad" i drömmen trots det som hände. Helt sjukt. Men fyy fan hemskt det va...trodde jag verkligen skulle förlora min allra bästa vän & syster, Camilla!


Nu ska jag snart iväg och hämta en byrå jag köpt på blocket som jag ska ha i hallen med liams kläder och så. Få lite mer ordning och reda på hans saker som flyger fram och tillbax varje vecka, eller ja..blir ju mindre nu när jag valt att ha honom så mkt mer :-)
Ska låna mammas bil, så jag får in skitet. Ligga och köra 10 mil i detta väglaget..hmm...många olyckor hörde jag, men vi ska ta det lugnt. Liam ska dock vara hos Mormor, vill inte ta med honom på äventyr i detta vädret. 

Vet ni vad? Ulf flyttade till Orup idag :-D Vet hur underbart det känns i magen. För er som inte vet, så är Orup ett otroligt bra och känt rehabcenter, där dom "endast" sysslar med rehab på hög nivå i alla monent. På sjukhuset ligger han bara i den där jävla sängen dag ut och dag in och väntar på att få göra ngt, vilket endast sker 1 gång om dagen typ 1 timme eller så. På orup ligger han i sängen först efter kl 18, hela dagen består av rehab och mat såklart ;-) Så det är lixom sista slutstampen nu. Han ska lära sig gå, använda sin vänstra sida, prata, tänka klart, osv osv osv. Och varje helg får han komma hem och sova där. Så komme rhem på fredagen och åker på måndagen. Hur underbart det är finns inga ord för. Kan tänka mig att ulf känner lättnad och lycka över de.
Trots att det va 2 månader sedan de hände, så känns det fortfarande lika sjukt att det hänt oss, hänt Ulf. Han e en underbar människa som alltid ställer upp för en och är så snäll. Och jag tänker på sommarna i husvagnen, vilka minnen man har där med Ulf..och nät man tänker på de, så känns det inte som det hänt ngt, utan att allt är som vanligt. Svårt att förklara..men tänk er själv...

Har äntligen hittat en älskad artist...  Många låtar där ger mig sånna otroligt rysningar va minnen, hemska som underbara. Fått allt av den här Jonas i sthlm som jag hälsade på i sommras. Så man tänker ju inte liiite mkt på den sommaren då? Ehm JOOOO!
Har faktiskt bestämt mig nu..att om inte vi ska resa till kanarieröarna eller så om 2 veckor, så ska jag till sthlm ist...utan liam då :-/ Då är det för egna nöjen. Träffa Jonas (hihi) och så ska jag på inflyttningsfest hos underbara jossan. Hon och hennes pojkvän har flyttat till en 3.a ist...hmm..undra vad som kommer härnäst ;-) Barn kanske jossan? Haha..:-) Så det ska bli väldigt kul och festa med dom igen. Och med tanke på hur mkt snö och hur kallt där e uppe så blir man ju bara glad :-D

Hmm tjaa..orkar inte blogga mer nu. Ska ut och leka i snön med pojken min!


Pjuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback