Unbreakable!!

Va i stan heeela dan igår...Triangeln fick bli offer för oss denna gången, hehe.
Shoppade lite här och var...
Va inne på lagerhouse och handlade en ny guldigt necessär, guldig och fin, samt en mysigt badkars kudde, hehe.
Sen va vi inne på JC och kollade jeance, men jag får köpa de nästa löning ist..:-/
Köpte min kära Gucci Rush parfym, hehe..naaajz! Sen blv det ett och annat därefter.

Efter ett tag bestämde vi oss för att ha en mys hemma kväll med godis och grejjer...OCH helium!!
Haha, ja ni hörde rätt. Vi gick in på Teknink magasinet coh köpte en hel dunk med helium, haha. Sen förberede vi oss för kvällen. Vi va ett litet gäng, och vi barnslade oss enormt mkt, men fy fan vad kul det va. Vi riktigt runt till nära och kära, och sa med en grymt heliumröst. Hej mamma..du vet att jag älskar dig jättemkt va? Min mamma kissade nästa på sig när hon hörde mig, haha.
Sen gjorde vi en jäätteomogen sak, men fy faaaaaan vad roligt de va...hahahahaha!! Vi ringer till USA, hilton hotell, där camilla min syrra drog ett mega "bloss", och sa till expiditen när hon svarade. Hi, this i Paris. I´m looking for my father, do you know were hi is? I´m fukking stoned, and i need a ride!
Hahahahahhahahahahaha....vi alla kissade verkligen på oss, för fy fan vad roligt det lät. Och den här dumma expiditen verkade nästan tro på de, för hon frågade var han skulle hämta henne, haha..men vad skule hon säga lixom? För tääääänk om de nu hade varit paris..;-) Ja, det va en trevlig kväll med många yrsel attacker! :-D




Nattedax...skönt...trodde jag. Vaknade mitt i natten av att en viss person skulle kräka ner allt...och inte va det Liam, nej..utan JAG! Ja fy faaan asså. Sprang in på toa, spydde som en kalv, tog med mig en spann till sängen, och där kom en hel del till, sen va jag totalt utmattad och somnade. *sucka* Men vaknade från och till hela natten av att jag kände hur min mage jobbade nåt så kopiöst...den lät som ett sågverk och ja kände att jag började bli kass i buken, hehe. Ja..jag e frispråkig, e ju bara människa jag med :-P
På morgonen så fick toaletten sig ett besök på nästan 30 minuter. Tusan vad jag hade ont i magen...
Magen va heeelt tom, hade inte nåt kvar någonstans. Och då mår man illa utav de ist. Och kände att jag behövde kräka mer...men det kom inget upp, för där va ju tomt. Efter ett tag så tog jag en risi frutti & ett äpple...kände mig lite bättre. Lagade mat till mig & liam. Han åt, men jag kunde bara ta typ 4 tuggor..






Sen va det dax för att dra till träningen, jag va lite så där, ska jag eller ska jag inte. Men kan inte missa mer pga sjukdomar. Är det inte Liam så är det jag. Så jag gav det en chans...och det va "Power spinning", dvs ge allt!! Och de gjorde jag tills jag fick rusa ut på dass och kräka, kom tillbax och forsatte färdigt passet, men gav dock inte allt denna gången. Väl färdig hämtade jag Liam som va hemma hos alex. Köpte ett Happy meal med till lillen som ett litet kvällsmål. Cheesburgare, fruktpåse och mjölk, inte så farligt onyttigt.

Sen körde vi hem till mamma för att hälsa på Ulf. Direkt vi klätt av oss så kom jag på att jag är magsjuk, så vi fick palla oss däirfrån lika snabbt igen. Bäddade ner liam jättemkt i vagen med filt och grejjer, såg hur skönt ut som helst, hehe, för jag ville stå och vänta på glassbilen, men hörde bara ett svagt ljud från ngn annan gata i närheten så efter ca 20 min gav jag upp, för då började våra näsor bli isbitar, de va ju trots allt -3 grader...*brr*





Hahaha...hittade den här otroligt fula bilden på nätet!! My god säger jag!

Den är ju helt omöjligt på riktigt. Ögonbrymen skulel vi isf hängt med, eller hur...
Och sen så sitter ju ögonen fast med trådar och grejjer (hehe)...
Ja, riktigt kan den ju bara inte va!

Drar ner ögonen




Veeeet ni!!
Imorgon ska jag tatta mig...en 4.e tatto! Najz!
Ska ha en till efter de har jag bestämt mig.. Ska ha WIREN skrivet nånstans på min kropp, men det får vi se den dagen. Men imorron ska det göras nån fin symbol ( som jag håller på att tänka ut för fullt) och så ska där stå LIAM :-D Har velat göra en tatto med hans namn sen han föddes, och nu 2 ½ år senare är de dax! Ska bli spännande och "smärtigt" haha!
Spännande värre!

Mässan står på listan imorgon oxå. Men mamma, Ulf, pappa, jenny, camilla, eldar, jag & liam. Får se hur fassen jag ska hinna med de, men de löser sig alltid! =)

Vet ni hur otroligt trött & sjuukt hungig jag är. Men äter inte efter kl 19 på kvällarna, så jag få minsann gå hungrig!

Ska nanna nu med Liam & mysa med daysie!

Ps. Har upptäckt att daysies spenor är vääääldigt mkt större än vanligt...*ihh*..har jag turen att hon är dräktig? Ska jag äntligen få uppleva att föda upp en kull som jag så länge velat göra. Tänker då behålla 2 av kattungarna, sen resten ska få nya hem. Hoppas hoppas hon är dräktig..*ler*..;-)




En sån här katt har jag länge velat ha, trisst bara dom ska ligga på ca 2 månadshyror :-S
Men eeen dag så! Helt underbart söta är dom!






You can try to stop me, but it wont do a thing
no matter what you do, I'm still gonna be here
Through all your lies and silly games
I'm a still remain the same,I'm unbreakable!


Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback