Som jag misstänkte!

Har suttit uppe nu sen kl 6. Hörde av mig till syrran (chefen) och sa att jag va rätt ovetnade om hur det är ute på vägarna, och med tanke på att det fortfarande blåser och pappas sletna sommardäck så vet jag inte vad jag ska göra. Hon skrev att jag skulle stanna hemma..men att hon själv tänker ge sig ut...så rääääätt så orlig är man med tanke på vad osm hände henne igårkväll efter jobb. Hon körde max i 30, & ser att det ligger en stor lastbil tvärs över vägen och får givetvis bromsa, vilket gör att hon fick sladd på bilen och snurrade runt nåt varv. Hon va såklart skiträdd och ringde pappa och grät som ett djur. En lastbil hade stannat och hjälpt henne..och kört bakom henne hela vägen...tur det finns underbara människor.

Pappa kom precis upp...han är trafiklärare och kommer ingenstans. Han gick ner till bilen, och såg den som alla andra bilar på trangränd är begravda i snön..och då menar jag verkligen begravda. Här har kommit så sjukt helt jävla otroligt mkt snö i vellinge, och eftersom vi bor lite "innestängt" så har all snö blåst upp över dörrar och bilar...aldrig sett så här mkt snö tidigare..man kan ju säga att vi fått snön retroaktivt nu, haha.
Ringde nyss Liams dagis, och berättade som de va...hon bara fnissade till och sa att vi inte va dom enda..skönt på ett sätt.
Fick då veta att alla bussar och tåg är inneställda. Och att motorvägen mellan Vellinge & Malmö är avstängd...vet ej om det stämmer, men hade inte förvånat mig.

*I natt evakuerades bilister från sina bilar på E6:an mellan Vellinge och Malmö.
  Brandkåren i Vellinge evakuerade i natt ett 20-tal bilister på E 6:an och väg 100 samt från den gamla vägen mellan Malmö och Vellinge.
  Flera bilister hade chansat på att vägarna var framkomliga men fastnat i snödrivorna och blivit sittande i sina bilar i flera timmar.
  – Man går på knäna både från polisen och räddningstjänsten. Fordon kasar av vägen hela tiden på grund av halkan och snön, sa Lars Mahler, länsvakthavande på Skånepolisen i natt.*

Från aftonbladet. Jag körde gamla håller på väg hem från jobb igår...och ja..fy fan säger jag. Skulle tagit motorvägen...det enda jag har och säga!




Nu har skåne verkligen snökaos!


Lite mysigt är det faktiskt om man sitter inne och tittar ut på de vackra, men när man måste jobba så är det trisst, för pengarna behöver jag. Jag hoppas veeeeeerkligen att det lagt sig och blir körbart imorgon...kan inte missa mer jobb, och sen har jag lite träning och nöjes dag imorgon! *hoppas*

Snackade precis med syrran...det är rätt jobbigt där hon kör, men inte omöjligt..men allt handlar om hur det blåser och vilket håll det blåser. Och vi har ju haft turen/oturen att det blåser så mkt här nere och att det lagt sig som de gjort. Tänkte ta ett foto och minnas denna dagen, =)



Till nåt annat....kan inte sluta förvånas och tycka synd om Britneys idiotiska impuls grej!
Hon som är så äckligt vacker annars...


 Idiotiskt!







Snyggt? Går att disskuteras... Vad sysslar tjejen med? Tror hon fått nog av allt, eller ett nervöst sammanbrott...*sucka*


 Hahaha....


Httade lite andra bilder på brittan....som visar att även hon är "mänslig" utanför alla retusheringar..




Dålig hudag?




Titta tjejer...dom rika kan oxå få...






Söt som tjock? Ja..faktiskt..



Ja..nog om den tjejen....trisst bara att hon inte stannade kvar på hemmet så hon kunde få hjälp....för vad det nu är hon behöver ha hjälp med!



Ja..nu ska jag fortsätta mitt städande och käka lite frulle tänkte jag. Blir havregrynsgröt idag...

Vägde mig idag....blidde lika lycklig som förra gången...Ännu ett kilo...*storler*

Och ni ska seee mina armuskler när jag spänner dom, haha...har ju äcklig träningsvärk..så det lägger väl sig snart igen. Hehe..

Höres snart!


Muss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback