Smarta Jessie!

Ställde kl på 05.45, så jag skulle hinna väcka liam i lugn och ro och packa och sånt inför den tidiga träningen.
Mmm...fine. Gick upp, började smått väcka min vackra son...utan problem faktiskt, han hade sovit rätt länge. Så han vaknade med ett busigt leende och började skojja med mig, och så fick han välling.
Sen slog det mig...vafaaan...gymmet öppnar inte förrän kl 8 idag..*sucka*
Jag hade ju planerat att vara på gymmet kl 07...trevligt värre. Nej!
Så nu sitter jag här och fördriver tiden och lillen tittar på Nalles blåa hus...pigg och glad faktiskt, så ingen skada skedd...för honom iaf, hehe...*gäsp*
Nu kom han precis och lämnade en tuss han hittat på golvet, sötnos (L)

Jaja..så där rök den planerade träningen.
Skulle ju köra ben idag...så det får bli snabbis ben.
Ca en halvtimma ska jag hinna med innan och efter spinningen, men faktiskt så är spinning för benens skull, så det är rätt lugnt!

Japp...nu ska jag dricka mitt mogon te, frukost får äta efter träningen...OCH pussa på mitt troll såklart!

Trevligt!

Ps. Det är väl inte såååå mkt snö ute, men ska inte påstå att det inte snöar sjukt mkt ute...*storler*


Kommentarer
Postat av: Josefin

hej gumman..
låter som du har d bra nere i skåneland...saknar dig juu...
du måste fixa så du kan komma hit upp snart...kallt o snöigt e här....hihi...
vill festa loss med dig, så fixa nu en helg...
NU!!!!! ;)

Puss gumman.. // J

2007-02-21 @ 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback