Skojja...

...vad trött jag e.

Lillen har börjat vakna runt 7 snåret den senaste tiden...*inte gilla*...Annars brukar han sova iaf till kl 9 eller så.

Ögonen hänger...*gäääääääsp*

Som vanligt på morgonen tittar han på sitt tecknat och dricker välling.
Och jag sitter här för att tiden ska gå..


Idag vet jag inte riiktigt vad som händer. Men så här har jag planerat! Innan det är dax för att sova middag så ska jag, Liam, Mamma & Ulf köra till svågertorp, och in på Plantagen och handla en jäkla massa blommor, hehe.
Behöver ha lite färg här hemma. Har ifs redan ett par st i fönsterna och så, men behövs betydligt mer.

Sen täkte jag inhandla lite hundsaker...som sovkorg, mat och sånt. Får se om det finns ngt som har öppet en tråkig söndag. =)
Sen kanske ut en runda till Ikea...tänkte köpa nån lampa att ha på dass...spotlight typ. Och sen nån hylla...svart hylla.
Vi får se vad det blir!

Liam har tänkt sig att han ska dammsuga nu..haha..går ju rätt bra. Så tur man har en son som vill hjälpa sin mamma :-)

Nä, nu ska jag ringa min kära mor...och höra hur det blir idag.


En dag nämre Abby....(L)


Hugs!

Kommentarer
Postat av: Millia

RAAAAAAP!. Hej

2007-02-25 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback