Sjuuuker :-(

Vafan säger jag bara, varför just idag? Min första lediga dag?

Kunde INTE sova inatt, hela huvudet höllt på att sprängas, ont som fan i halsen, kunde inte andas osv osv osv, så efter ca 1 ½ timmes vakenhet av smärta så tog jag en sömnpilla, men inte FAN hjälpte den, eller ja..kanske jag somnade iaf efter en lååång stund, men det hade jag väl kanske gjort utan pillan oxå *grr*

Hade ju värsta planer inför träningen ikväll. Aerobic kl 18-19, sola från 19.30 - 20, sen träna igen "Core" kl 20.15 till 20.45, men näääääääääää!! Eller ja, jag vet ifs inte. Har 1 timme på mig att bestämma om jag ska dit ändå, kommer ju få dåligt samvete om jag inte tränar idag. Så vi får se. Min syrra säger dock att det är farligt att träna om man e förskyld och så, men jag tror det gäller i det långa loppet!?

Ska ta lite piller iaf, sen får vi se om 1 timme.

Sov tills nu, eller vaknar, somna, vakna, somna, vakna...så jag har missat mitt frukost mål *suck*, så det blir väl att jag åker ner till cafeét i Vellinge och köper deras otroligt goda ceacar sallad....PROSIIIT!!!
Jävlar vad jag nyser...    

Överdriven bild? Nej det tycker jag inte!

Åhh...*orka*..


Igår hände nåt läskigt..
Kom till Jobb, träffade syrran för första gången på 2 veckor, hon har ju varit i thailand med sin pojkvän.

Hon sa att hon mådde lite dåligt, och visade hur mkt hon skakade. Jag sa till henne att hon kunde gå hem så jag tar över skiftet. Strax innan jag började så ringde jag Liam och pratade med honom, då kom jenny in i personal matsalen och va helt svag och konstig & la sig ner på bordet. Jag frågade hur det va med henne och så, men det va inget bra alls. Sen helt plötsligt sprang hon in på dass och spydde :-S
Jag kollade till henne sen och då va hon i stort sett "väck", hon hängde på bordet med hela kroppen och pang så trillade hon av stolen ner på golvet, jag fick hjälpa henne upp, och då blev jag orolig. Hon va heelt svag och man fick ingen kontakt med henne. Till slut ville hon ligga ner, så jag la ut min jacka på golvet i omklädningsrummet och hon la sig ner. Somnade till ett par ggr.  Ringde hennes pojkvän som genast fick komma och hämta henne..han blev oxå orolig. Till slut kom han och körde henne till akuten. Efter en maaassa timmar så hanmade hon i en isolerings cell, men vet ju aldrig om hon fått nån smitta. Men det visade sig att det va som hon va uttorkad och hade näringsbrist så hon blev sjukskriven...stackarn :-( Men glad att det inte va värre än så.

Fick en massa presenter av henne innan det hände.

Fick en Gucci nyckelring, som va jättefin, "äkta".....;-) Haha..

Fick ett JÄTTEFINT handgjort armband, som jag verkligen gillade..

Fick en rosa lite "väska" som man kan ha som plånbok, eller där man får plats med mobil och lite smink om man ska ut.

Och sist med inte minst så fick jag en underbar parfym..Jennifer Lopez nya "Live Luxe", som jag inte tror har kommit till Sverigen än, men jag kan ha fel! Gott luktar den iaf! =)




"Sluta tjata mamma"..Liams nya ord, haha. Sooom jag garvade när jag hörde han säga de första gången. Jag bad honom äta upp sin frukost flera gånger, sen sa han de, haha. Kunde inte låta bli att skratta =)
Han pratar så otroligt mkt, det finns inga gränser. Dagis tycker att han är en av de bästa på att prata, på hela avdelningen. Han säger lixom meningar med väldigt många ord i, men det kan bli lite blandat ibland. Som denna "Mormor nanna oxå säng med liam", hehe..typ sånna otroligt söta!

ÄNTLIGEN har jag hittat filmen från Liams födsel.
Kollade på den igår, som jag grät när jag låg där med lustgasen i högsta hugg, första synen av liam när han kommit ut. När Barnmorksan visar upp fostersäcken riktigt noga och man får se var liam legat, min första ord till liam, när min familj för första gången får hålla honom, hans första dag hemma, hans första bad..ja...känslan är obeskrivlig!! Guuud säger jag bara vad jag längtar tills nästa gång!! Åhh...

Nej nu tänkte jag ta ett bad, sen ska jag ner och fika lite.

Hörs snart igen...

Älskar Liam över allt på denna jord!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback