Shoppat hela morgonen :-P

Igårkvll fick jag ett kick av shopping.

Fick dock bli internet shopping, inte mkt som har öppet kl 22 på kvällen en lör, hehe.

Va inne på Laredoute.com och fick ihop till ca 1000 spänn, sved, men fick med ett par underbara vårklänningar och linnen, och ett par nya pumps...*sexy* :-P

Imorse forsatte jag på Ellos, hittade oxå ett och annat för en rolig tusenlapp till, hehe.

Köpte en nya Bikini/badräkt. Vill kunna varier på stranden så man inte alltid kommer med samma badkläder, känns inte bra.

Så jag hittade ngt som jag veeeerkligen letat efter och tycker är sjukt snyggt på stranden, sexigt oxå. Alla går ju omkring med bikini, vissa badräkt. Så jag hittade nåt mittemellan...så den köpte jag såklart direkt!!
:-D Nu får ni inte härmas ;-)

Mumma..


Sen hittade jag en massa annat kul..ett par snygga jeans, och ett par klänningar till, nån svart och vit prickig..riktigt vacker. =) Och en massa tröjor..:-)

Våren närmar ju sig med stooora steg, så man får ju börja förbereda sin garderob, så man slipper en stor pengasmäll sen!

Vacker..

Är sminkad nu, ska platta håret och klä på min plutte, sen ska vi köra..

Hörs tonight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback