Shit pomfrite...

....vad trött jag e!

Har varit riiiiktigt duktig idag...
Efter att ha lämnat min underbara son hos alex så drog jag och tränade.
MItt spinningpass började kl 18..körde hårt som fan där.
Sen solade jag direkt efter.. Ca kl halv 8 va jag klar, och gick och stryrketränade i 3 kvart, armarna och magen va det idag. Sen kl 20.15 så körde jag ett "core" pass. Helt  sjukt va tufft det är. Man tränar Mage, rumpa och lår..och då menar jag TRÄNAR! Skit vad jag flåsade och stönade, haha..! Det passet är i 30 hårda minuter. Seeen va jag trött och slut i kroppen. Tog en skön dusch, och drack mitt protein. Snackade liten stund efteråt, men sen körde jag hem till min älskade lägenhet!
Och direkt hamnade jag här, haha!

På 3 timmar har jag druckit 2 flarror vatten, dvs 3 lite vatten. Så ni kan ju giassa hur länge jag satt på dass när jag kom hem, och hur många ggr jag varit där på dessa 15 min hemma, hehe!
Men det är bra med mkt vatten sägs de!

På tis ska jag ju få ett träningsupplägg som är anpassat för mig och min kropp. Ska bli skönt att veta exakt vad och hur och när man ska göra dittan och dattan.

Imorgon börjar jag kl 12, så vi får se om jag hinner med ett litet pass vid 10 tiden...det borde jag nog hinna med ;-)


Fick ett råd av en intruktör om grönt te. Det är tydligen många som dricker de tillsammans med maten, för det skulle tydligen öka matsmältningen...eller nåt sånt sa hon. Sen fanns där fluor, sånt som rensar kroppen på slagg produkter, uppiggande, osv osv...så grönt te vekar vara en höjade.
Så jag gick in på "Drink & Wear" i vellinge idag. Dom säljer både kläder och har ett enormt Te sortiment. Så jag fick välja mellan en massa olik grön te. Så jag tog en med jordgubbar och hallonbitar i..*mumma*..
Så det blir te till frukost imorron!


Blev riktigt glad idag...ni kanske tycker det är löjligt, men jag kände bara YEEEEES!
Har ett par trosor som jag inte kunnat använda, för dom har varit aaaalldeles för låga så den gick bara upp till halva rumpan och halva "framstjärten"....dvs dom va för små helt enkelt!
Har så många nästan likadana trosor som dom, så jag kommer aldrig ihåg vilken det inte är som passar för dom är så lika. Så iaf...idag tog jag på mig ett par trosor som vanligt...sen åkte till gymmet.
Och när jag stod och klädde på mig, så slog det mig...va faaaan..det är ju som trosorna som inte passat mig!!!!!!! Heeelt sjukt....nu sitter dom som alla andra...helt perfekt, snacka om att jag blev glad...då har jag fått mindre rumpa, eller höfter..vettefan :-D Men gud va härligt det kändes....ja..jag må vara löjlig, men glad blidde jag! *hihi*


Shit..måste pissa....brb...

Så..

Ja..det va denna dagen...
Dom går såå snabbt förbi...Det blir bara ljusare och ljusare på kvällarna...Man märker det så tydligt nu.
Helt galet att man fyller 25 år i år...
Jag & en barndomsvän ska ha 50 års fest i sommar..och det kallar jag FEST!! :-D

Nja..har inte mkt mer att berätta förutom att jag saknar min prins här hos mig och att jag DEFINITIVT behöver städa...men paaalla lixom!
Ska jobba 12-21 tre dagar i rad nu, så har varken tiden eller orken..får skicka upp min pappa, haha!


Längtar som faaaan till lönen....ska köpa min nya bil...:-D
Och få in stereoanläggningen och ta hand om den som om den vore mitt barn =)...bilen då alltså, haha!

Imorgon ska vi till slagt & få dansa av sig lite...
Och på lördag blir det Mazarin, har ju inte varit där på 4 veckor...dom saknar mig där ju, hehe..eller en person iaf ;-)

Seeen på söndag så kommer min prins hem igen....Det ska bli underbart och mysigt...
Älskar dig Liam nåt så fruktansvärt mkt att det inte finns ord för det, du är mitt liv, du är mitt allt...du är hela min värld!! (L)(L)(L)

Fin pojk!



Nu ska jag läsa mina 2 skvallerblaskor jag köpte idag! =)


Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback