Så fin, så fin!

Så då va det gjort...

Gjorde rätt bra ont på vissa ställen, men för de mesta va det lugnt. Jag va själv duktig tyckte jag..

Men ack så fint de blev, är helnöjd!!

1000 spänn....värt varenda öre!!

Nya tattoo!

Ser mindre ut än va det är, men alldeles perfekt storlek!
Fint va?=)

Ja, väl klara där, så åkte jag till mobilia och hämtade min pappa och lilleman.
Liam är jättestolt över att han både finns på mammas hans och hals. Har ett fint halsband med en bild på honom i.

Pappa, Liam, Jenny, Ulf, Mamma & Emely va på mässan idag.
Liam tyckte såklart det va kul, som vanligt när det kommer till djur och traktorer.
Pappa tog lite bilder, och så här blidde de..

Sötnöt!

Alltid lika kul med traktorer för denna underbara påg!

Fin pojk!

Underbara söta liam med moster!

Pålle!

Oj,..en pålle! =)


Kall vinterdag!

Promenad en kall vinterdag..mysigt!

Hihi =)

På väg hem...trött och väldigt skrattig! =)


Ja, snacka om att man e helt slut i huvudet idag...*puh*..

Ska sätta mig i soffan nu med liam och titta på en ny dvd film jag köpte till honom...timon och pumba..hehe..lite för in skull oxå såklart ;-)

Ska äta mitt "nyttiga" godis, haha...Japanmix..*mumma*

Sen blir det ett varmt bad och lite massage för fötterna..

Sen hoppar jag i säng och njuter av det lilla som finns kvar på denna helg!

Kanske får besök sen....vi ska kolla film..tråkigt att sitta ensam när hjärtat lagt sig.


Men men...Vi hörs snart igen...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback