Riktigt jävla lack!

Först detta...sen har jag små medelande längs ner på bloggen!




Vad heter du: Jessica Madeleine Wiren

Var bor du: I en större 2.a mitt emot min pappa & snett emot min mamma där jag växte upp =)

Trivs du där: Sjäääälvklart!
Brukar du läsa horoskop: Ibland när jag kommer "åt" det, men inget jag söker upp.
Festar du mycket: Inte om man jämför med förr, men iaf varann vecka typ, med eller utan sprit.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider & Sprit!
Brukar du bli för full: Förr tålde jag ej sprit, blev fruktansvärt full och odräglig, idag e jag bara ball och har skitkul, och skäms för inget!

Äger du ett busskort: Nopp, men äger ett körkort och en bil!

Vad åt du till frukost: 1 risifrutti light.
Har du haft sex idag: Om så vore :-P

Nästa mål i ditt liv: Flytta till en 3.a i Vellinge, träffa en underbar kille och bli lycklig med min lilla familj.

Hur svarar du i mobilen: Vet jag vem det är, så blir de oftast "Ja?", hehe..otrevligt kan tyckas, annars blir det "Hej det är Jessica"...
Antal timmar sömn inatt: 6-8.

Sov du ensam: När då? Igår gjorde jag det, men inte inatt!

Din hobby: Träna, dansa, hitta på roliga saker med Liam, festa och flörta!
Vad är det för veckodag?: Onsdag....Alla (L) dag!

Vad åt du senast: Ett äpple..

Vem fick du sms av senast: Alex..

Vem ringde dig senast: Alex..

Godaste ölen du druckit: Guiness....klart!
Vilka hårfärger har du haft: Kastanjebrun, mörkbrun, latinoblond, morotsgul, haha, och blond såklart!
Vad såg du senast på TV: Top Model...

Vad läser du för bok just nu: Marianne keys - Änglar (sjukt bra)

Längd: 165 cm

Skostorlek: 38

Hårfärg: Blond..

Är du kär i någon: Kär & Kär...!? Kan man vara "kär" efter 4 år?
Vad gör du om ett år: Bor i större lägenhet med min älskalde son och min sambo! Har fått ett bra jobb, ett 8-16 jobb, och allt fungerar som det ska! ;-)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej..trivs bra här jag är.
Dricker du: Ja ibland.

Vilken parfym använder du: Har en MASSA, men älskar min Dior Addict, och gucci!
Vilka skor använder du: Just nu mina rosa converce..gilla!

Dagens klädsel: Svarta stuprör, ngn stickad tröja från JC, mina rosa converce..




Asså..jag höllt precis på att trilla av stolen..

Folk är verkligen så omogna och inser inte faktaatt det är dom själva som har problem och måste skapa lite spänning i förhållandet för att det ska funka..tycker synd om dom, varför inte lägga ner ist för att blinda för verkligheten!

Okej...ja...jag tänker skirva i min blogg, för detta handlar om MITT liv..så du vet!
Fick ett mess av johan där han skriver en massa om att han ångrar mig osv osv för att göra sin flickvän glad..mm fine johan, vem fan har påstått att jag tror annat? Jag ångrar dig oxå,...som in i helvete...att ens ha haft oturen att träffa en människa som dig...ja det va jag som hade otur och du hade tur!
Sen skriver du att du inte vill ha ett skit med mig och göra och att jag ska fatta de...men öhh hallå? Varför ska jag fatta det? Vad har jag för nytta av att fatta de, vill inte ens titta åt ditt håll för jag tycker ärligt du e ful, äcklig, och ja...mår illa av att se dig, och det är INGET posetivt ska jag säga. Och Jo....det va du som skickade blommorna, så lägg av!

Och till dig "Annie"

Glömma johan säger du oxå..? Men okej...ni verkar inte kunna läsa eller förstå människors känslor...den här johan är borta för längesen ur mitt huvud när det gäller "love"...LÅÅÅNGT borta...älskar en annan människa... Anledningen till att jag nämner asets namn i min blogg är för att det faktiskt va han som va en del utav mitt liv i 2 månader...och då blir såklart han nämn...men sen är det liite för att jävlas med honom, hehe...för att som jag sagt innan...ingen sårar mig och kommer undan med det, och sån är jag och står fast vid det! Omoget eller ej...bryr mig inte!
Det är inte dig jag försöker göra illa...det är ingen jag försöker göra illa, sån är inte jag, men att jävlas med en människa som jävlats med mitt psyke när jag mådde som sämst och ha blandat in min son i detta...*puh*..han ska vara glad att det är så lite som att nämna hans namn i min dagbok!
Och en sak jag blev gryyyym riktigt jävla förbannad över är när du sa åt mig att inte springa och ränna efter johan inne på JC stup i kvarten..ÖHH URSÄKTA??
Detta va det absolut fukking första gången jag va inne på JC sen det hände...och det kunde jag göra utan problem nu för han e helt glömd, annars hade de varit svårt. Så vad fan e det för jävla snack om att vara inne på JC....riktigt lack e jag. Om han sagt det till dig så kan du sparka upp hans kulor så han kan få 2 extra ögon om han skulle se i syne!
Men däremot har jag varit på triangel...och sen när i helvete blev det ett förbud? Trodde det va för allmänheten, och heter Triangel och inte "Johans place"...Kanske ska fråga johans chef om det är okej att bojkotta gammla flingar från JC så dom förlorar pengar?!
Asså..ärligt bryr mig inte om ett skit om den fula lila patetiska människan...

Så...där sparade jag ett X antal kronor genom att slippa messa!

Låt mig nu vara och sköt era egna liv..och sluta läsa min blogg så mår du kanke bättre!


Haj haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback