Och det bara fortsätter..

Snö, snö och snö...

Har äntligen fått ner allt skräp nu..kan ju påstå att dom 4 rundorna va enormt jobbiga...helt svettig..så efter dom så orkade jag inte fortsätta städa, haha..så jag gör det imorgon!

Som sagt så va jag uppe rätt tidigt imorse...for nothing!

Men vi tittade på tv ett tag och mös, sen körde vi till lödde. Och det tog ju sin lilla tid..med tanke på vädret.

Kom i tid till träningen, körde ett underbart och svettigt spinningpass tillsammans med johanna.
Sen körde vi litta ben övningar och magövningar, sen blev det en skön dusch, och sen jobb.
Känns underbart att träna innan jobb för man blir så pigg på nåt sätt...och känner sig fin och fräch.

Men imorgon har jag en "vila" dag. Känns rätt tråkigt när man inte vill vila...Men måste man så måste man.

Däremot på fre är det en grym dag. Ska lämna liam på dagis kl 10, åka och träna armar till kl 11, sen ska jag bygga naglar..tar ca 1 timme..Ska dock inte ha franska. Tycker dom lyser rakt igenom så falska dom är. Vissa har en sån där enorm "vita", ser ju inte klokt ut att ha halva naglen vit... Så jag kör naturella ist..tycker det inte ser så platstigt och "tjockt" ut. Skulle jag få för mig att göra franska, så ska det vara en väldigt liten och smal "vita"...och dock inte för långa...inte snyggt!
Sen efter de så ska jag fortsätta min träning i ett par timmar..och så börjar jag jobba kl 16..kul? Nepp! Men det måste ju göras..
Efter allt så är det myskväll med lilleman..Vi är ju lediga på lör. Från jobb iaf. För jag ska upp kl 8 på lör, och dra och träna Power spinning, sen köra ben nån timme. Vila blir det först på söndag!


Ja...snart börjar Top Model *ihh*..:-D

Blir nog inte Ullared denna lör...vi har inte snackat så mkt mer om de, så förmodligen blir det nästa lön igen. Med tanke på att jag ska köpa bil denna månad så kan det bli lite tight! Vi klarar oss 1 månad till =)


Usch vad trötta mina ögon är!

Känns skönt när vänner helt plötsligt kommenterar hur smal dom tycker man blivit, *ler*

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback