Nu e det bestämt! :-D

Underbar dag idag.

Liam va på dagis på förmiddagen, och jag passade på att bygga naglar, få massage i 40 min, sola & träna.
Naglar blev gryymt snygga *nöjd*, Massagen va underbar, och jag fick ett par ggr till GRATIS av honom...av ngn anledning....för att fortsätta med min nacke/rygg. Han kände att de behövdes efter alla 95757037024 knutor han hittade. Inte undra på att du alltid har huvudvärk sa han. Illa..Men tackar så mkt för de gratis ggr, och tackar för den här salvan han kom o lämnade till mig när jag tränade..oxå den gratis...*storler*...Får ju allt gratis nu för tiden, hehe.
Tränade armar idag...följde mitt upplägg...och gjorde om alla övningar 3 gg...det va grymt av mig, inte undra på att armar skakar som tusan fortfarande, haha!
Ja...det va mysig dag för lilla mig.

Skulle egentligen jobbat 16-20 idag....vilket jag verkligen ville. Men sen finns det vissa idioter som inte kan ha sitt barn i 3 timmar utan att bråka och kalla en saker. Och ingen i min familj kunde, så det fick bli att åka hem igen :-(

Nu så är det bestämt...*leeeeer*

Vovven är färdigvald och köpklar...dvs ska hämta henne på onsdag! :-D
Mamma tyckte hon va så söt..Och tycker faktiskt det ska bli kul att vara "stödmamma", haha!

Hon är 50% chihuahua, och 25% Toy pudel, 25% Papillon....söööt. Hon va den minsta i kullen. Som jag ska köpa kläder till henne och så...*mys*..Hon ska bli min dotter...och hon ska heta Abby! :-D

160766-49

Så sööööööööööööt! (L)


160766-48

Längtar tiiiill ons!!



Gud vad lycklig jag är!

Mår så bra nu för tiden...faktiskt!

Har den mest perfekta son man kan tänka sig, och älskar honom över allt på denna jord.
Är nöjd med min kropp, och mer nöjd ska jag bli.
Har en mysig lägenhet som jag trivs bra i, så nära mina föräldrar, där jag själv växte upp.
Har en mysig kissekatt, som dessutom ska få kellingar i mars..ska dock sälja dom alla med tanke på den nya familjemedlemen *s*
Har köpt en underbart söt liten vovve...vilket jag velat ha ända sen första gången jag flyttade hemifrån.
Snart är det vår..

Ja...jag mår bra.

Nu väntar jag bara på att Mr right ska dyka upp och förgylla mig & min lilla familjs liv. (L)


Hörs snart igen..ska ta ett varmt bad. Har börjat frysa som fan..fattar noll. Mina händer är alltid ISKALLA...vilket dom annars är svettiga och danna, hehe.


Puss/ En glad Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback