Nervvvvvös!





Ja, borde egentligen inte va det...har ju gjort det innan, men inte där nere på handleden...*ihh*..aj! ;-)

Soom jag satt och funderade igår asså.
Tänkte först ha en symbol lixom så betydde ngt..
Både jag & liam är skorpioner, så kom en vän på att jag kan ha liams "m" i namnet som ett tecken för en skorpion...men..ja..det kan se lite konstigt ut att byta textsnitt mitt i allt.
Sen funderade jag på ett kinesiskt tecken för kälek under liams namn...hade oxå varit fint...
Och sen funderade jag på att ha nåt enkelt..Som en stjärna snett ovanför liams namn och ett hjärta snett nedanför..hade nästan tyckt det va finast=)
Men vi får se vad han säger när vi väl e där...dom har mkt fantasi dom killarna!

Nu tittar Liam på simpsons, haha och jag funderar hur jag ska hinna med allt.
Jag måste nämligen köra liam till mässan först, eftersom hans barnstol inte får plats i den andra bilen pga rullstolar och grejjer. :-(

Vi ska in på drop in nämligen...på tattoo world.
Och då vet man inte när man får tid och grejjer. Så får man en tid om ett par timmar så drar jag till mässan, får jag driekt så blir det segt..:-/ Attans..

Vi får la se...

Emma ska oxå tatta sig idag...så vi får hålla hand, hehe.
Hon ska ha latinska som betyder nåt likande "Vägen till stjärnorna"
Jag funderade oxå på nåt latinska tillsammans emd liam, men de kanske blir för mkt text..
Ja som sagt...vi får se!

Nu ska jag planera...


Pjuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback