Mysig dag!

Skulle ner till byn och handla. Lillsyrran hängde på. Jag körde liam i en kälke hela vägen...det tyckte han va underbart kul. Satt där bak och pratade hela tiden...ibland så frågade jag va han sa..."Jättekul mamma"...hihi...kändes kul och höra..för jag tyckte detsamma! :-)

Efter handlandet så drog vi till Mimmas Café med pulka och grejjer (hade liams vagn med oss som vi hade varorna i)
Syster yster tog en varm toast, liam fick pannkakor och jag själv tog en "ljummen" ceasar sallad..riiiktigt gott det där.
Sen gav vi oss av igen. På väg hem denna gång. Härligt kallt men ändå varm och svettigt med tanke på att liam väger en del i den tunga snön..men älskar att gå långa rundor i sånt underbart väder.
Väl hemma på gården säger Liam "inte hem än"...nej..okej. Så vi gungade, lekte på lekplatsen, åkte kana...hans kinder va sprängröda, mina med för den delen, men kul och mysigt hade vi. Till slut gick vi in till mamma och värmde oss och tittade en stund på Nasses stora film.

160766-40

Kalla och go´a =)

160766-41

Hihi...kul?=)



160766-42

Gatan utanför mig...mkt snö? Ehm JA!



160766-43


Så sööööt. Väl inpackad! :-)


Dax för middag. Lagade en god och nyttig lasangette idag. Bjöd lillsyrran & mamma på mat, det uppskattades. Gott som bara den...


För övrigt kollar jag runt bland hundar och ser om det skulle finnas ngt man faller för.
Jag e inne på Mops eller chihuahua. Den personen som sålde dom billigt har ej hört av sig och svarar inte när man ringer...idiot säger jag bara! Sorry..men blir så lack på sånt fjanteri!


Så jag har hittat 2 st olika jag har hört av mig till...

160766-44

Dom här små söta liven...(L)

160766-45

Eller detta lilla hjärtat...åhh vill ha! :-) hihi..


Vi får se om dom har av sig...


Annars är det fler liv som behöver min hjälp!


Hoppas veeerkligen att snön lagt sig lite tills imorgon.
Jag måste jobba.
OCH så ska jag lämna liam på dagis kl 10, för jag ska träna typ halva dan och bygga naglar resten.
men mest för att jag vet jag måste jobba för att inte förlora så mkt pengar :-/

Vi får helt enkelt följa vädret på nätet...


Hörs...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback