Lasse Stefanz (L)

Ja, han e fan helt otrolig den killen, den rösten han har är sinnesjuk.



Gjorde vid oss hemma hos Johanna innan ute i Åstorp. Jag sminkade henne, och hon blev riktigt nöjd, hon kände sig så vacker och va så glad så hon, to.m hennes mamma blev intresserad och frågade vad jag hade för saker och hur jag gjorde och så, haha..kändes skönt. Kära Johanna frågade mig om jag inte har tänkt på att bli Make up artist, så söt e hon...*ler*..Kändes skönt att hon gillade de så bra.

Iaf, nu va vi på väg. Väl framme fick vi vänta en stund innan stjärnan kom in, så vi satte oss och tog en dricka och så innan. Några andra vänner anlände, och vi förberedde oss, haha. Olle och gänget stod på sen, och snart så skulle dom börja. Han sa nåt precis innan, och inledde med en otroligt bra låt. Vi alla började dansa och snabbt fylldes dansgolvet med en massa par som började med Fox trot och bugg, haha..fy fan vad grymma vissa är, helt galet. Asså, den där Olle, har en av de finaste svenska röster. Man behöver inte älska dansband som mig för att gilla hans röst. Till slut drog en av tjejerna fram mig till ett par yngre söta killar som tod framme vid scenen och frågade om dom ville dansa, haha. Så den ena killen tog hårt tag i mig och började dansa, han va rätt duktig, *ler*, jag hängde på så gott jag kunde =) Sen dansade vi igen och igen...han flörtade som fan med mig, haha. Ja det bjuder jag på, för han va ju söt ;-) Men när han började förfölja mig så höllt jag mig undan. Sån e jag....Under tiden Olle sjöng så gick vi fram till scenen och tog han i hand, och han bara log, hihihhi :-DDet började blir mer folk och mer ös, det va riktigt kul. När vi stod och drack, så kom där fram en kille och drog mig intill honom och började köra gärnet, jag varande honom att jag inte hade dansat bugg innan, och han skulle lära mig sa han. Sen jävlar, haha..sikket ös, sikka snurrar, sikken fart....Wiie...Efter ett tag så stannade han och dansa och tittade på mig & sa, "Varför sa du att du aldrig dansat bugg innan, ville du inte dansa med mig eller"? Jag ba..öhh nej men de har jag inte. Han tyckte de va skitkonstigt för jag dansade bättre än hans fru som har dansat sen ungdomen, haha..det kändes helt jävla otroligt, och jag vet att det såg bra ut och att jag klarade de galant. Inte för att skryta eller så, men jag har det där i mig. Det räcker att han visar stegen en gång sen kan jag dom, och rytmen har jag, så de va sjukt kul. Som jag buggade med många söta män, hehe. Skitmånga bjöd upp mig, och de blidde fox trot oxå, de va dock lite svårare steg, men fixade de oxå galant till slut, så nu har jag lärt mig den dansen oxå, haha. Men ack va riligt det va asså...och att se söta Olle på scen med den rösten han har och den där häst svansen och den där stora kulan på magen, haha..det va livet. Han e rätt söt ändå i ansiktet om man tittar noga..och sen är de rösten som förtrollar en ;-) Fick iaf många komplimnagen den kvällen om hur duktig jag är på att dansa, så nöjd va jag eftersom dans är en stor del utav mitt liv.
Olle skulle ha en paus för att vila rösten, så ha gick och tog en dricka. Och då såg vi alla att han stod där mitt på golvet själv, haha. Så vi sprang fram till honom och johanna fick en bamsekram av honom sen togs en bild på Olle, johanna och mig, hihi....inte helt fel det där :-D

Efter ett tag så började jag må skitkonstigt....riktigt konstigt, men jag hade så kul så jag ville försöka inte tänka på de. Fortsatte att mingla och dansa häcken av mig...Men det blev bara värre & värre, så vi gick ut för att ta lite luft, blev lite bättre, men så fort jag kom in på dansgolvet så kom det igen, så jag sa till johanna att jag måste in och spy...och det gjorde jag. Provade gå in igen....spydde igen, Tre gånger hände detta, och jag blev inte bättre. Men kände vafaaan vill inte förstöra min roliga kväll. Så jag gick in igen och då va det en man som började dansa hätigt med mig, bugg, Och jag släppte loss ordentligt eftersom jag kände att detta va nog sista dansen jag orkar, jag tackade så mkt och sen sprang jag in på dass igen. Johanna va underbar och tog hand om mig, och frågade om vi skulle åka hem. Men saken är det att att jag kände jag inte kunde köra, och johanna hade druckit. Så hennes underbara pojkvän körde alla min upp för att hämta oss och han hade en vän med sig som skulle köra johannas bil. En trevlig kille det där, och söt va han oxå, haha....OCH han älskade Lasse Stefanz, haha.

Väl i Lödde så så va pappa där och väntade på mig, så jag lämnade min bil hos Johanna. Allt detta besvär för att jag mådde som jag gjorde..*snyft*..fick lämna kära Lasse Stefanz :-( Men vi ska dit nästa gång han är i närheten!!

Idag ska jag inte jobba, måste vila ut, har jobbat och tränat när jag varit sjuk i 3 dagar i rad, inte så bra kanske. Men imorgon ska jag träna, skiter i hur jag mår, inte tränat på 2 dagar nu :-(Vägde mig idag....Hade bara gått ner 1 kilo på vågen...kände bara VAFAN!!!! Blev lite ledsen, men så tog jag fram måttbandet, och hade förlorat nästan 2 centimeter runt magen..hihihihihihi....och jag tog fram en tröja jag inte kunde använda innan och den passade, haha..kände riktigt skööönt! :-D Så det kanske är muskler jag får, och dom väger ju en del ;-)Ja, jag tänker såklart fortsätta med dieten som vanligt, och köra på som vanligt. är ska centimeterna rasa ;-)
Men ikväll så ska faktiskt jag, pappa och min underbara prins som kommer idag äta thaimat...*mumma*Saknar honom så hjärtat skär...inte haft honom på hela veckan. Längtar såå efter honom *ler*

Igår så slutade min mob att funka...så jävla bull asså. Den har krånglat länge av att släckt sig själv, men igår så gick den inte att starta längre, så nu ska jag in till 3 och säga "Här varsego, laga den illa kvickt och ge mig en annan lånemob sålänge" Jag har haft den mob i...hmm köpte den under tiden jag träffade Johan så det va inte så längesen och den är redan sönder...sånt skit...riktigt skit. Tur man har fler mob här hemma, annars hade jag fan gått under.


Nej nu ska jag ringa Alex och be han köra hit med liam...


Hade tråkigt, så jag tog lite bilder...:-P




=)

Hehe =)

:-P
Fjant, jag vet :-)


Hehe..

:-P

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback