Ja...j****vlar!!

Fy fan säger jag!

Snöade lite lätt imorse och så...när jag väl slutade i lödde va där sisådär med snö....malmö..sisådär med snö...men när jag kom hem till Vellinge...OMG!! Dom nämnde nåt om 4 dm snö....här e LÅÅNGT över 4 dm ska jag säga er. Det är sinnesjukt vad mkt snö och kallt och mega stormigt här e här nere!!

Hade handlat med lilleman...rätt mkt. Så jag satte bilen i garaget...och sprang upp med lillen, klädde på mig ordentligt...sprang ner och hämtade alla 7 påsar och vagnen och 2 st nya moppar. När jag stod där som en eskimå så kom där fram en trevlig man till mig och sa "Du ska väl inte köra iväg nu?...För det tillåter jag dig inte sa han och log" Jag förklarade att jag nyss kört i 30 km från lödde och inte har någon större lust att fastna mer med mina sommardäck och känna bilen kasa åt sidan pga stormen fler gånger. Han fick vääääärsta snöfall i huvudet från taket, haha..fy fan vad vi garvade där i blåsten. Sen slääääpade jag och drooog den här fyllda vagnen genom dessa mängder med snö...snacka om trött och frysen när man väl kom upp!
Jag önskade mig snö...men detta är sjukt! Och mer ska de bli säger dom.
Så om jag säger såhär...till ngt jobb lär jag inte komma till imorgon...jääävligt tråkigt för jag behöver jobba.
Men vad ska man göra? :-/

Min vagn som står utanför min dörr hade kasat över på andra sidan och va täckt med snö...kul!
Jag som ska storsätda idag....dvs att jag måste ösa ner en massa sopsäckar som jag inte varje dag pallar släpa ner ca 100 meter. Helt sjukt att dom ska ha sopstationerna så jävla långt borta från hushållen!!!

Ska städa lite nu...eller så mkt jag kan iaf...Och ringa pappa och se hur det går, nu när han e på väg hem! *orolig*


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback