Hundshoppning!

Helt otroligt så mkt det finns för de små liven..men ack vad kul det är att shoppa till henne! :-D

Det finns en möjlighet att jag får henne på tis ist. Min mamma är nämligen uppe i höör då & hälsar på ulf (som kommer hem permanent nästa vecka *ihh* :-)), så då sa vi det att om hon hunnit vaccinera och sånt med den lilla tills på tis, så kunde mamma köra inom och hämta hem henne!
Jag jobbar till kl 21 den dagen, så jag hämtar henne såååklart hos mamma på kvällen, och sen är vi lediga hela onsdagen tillsammans. Ska försöka tjata på alex att jag ska få ta med liam hem på tis kväll då!

Varit på Vellinge blomman med pappa & liam idag. Där fanns en massa "räliga" djur och sånt småskoj. Liam hade kul iaf..det är huvudsaken.
Vi fikade på Ida´s café, jag tog en varm och uderbart god gulash soppa...*mumma*

Sen åkte vi och handlade...blöjor, mat, & allt praktiskt.

När vi kom hem så gick vi in till mamma och hälsade på henne & ulf.
Det va jätte trevligt och vi snckade mkt om lilla Abby och så..planerade en del.
Mamma ville dock att hon skulle heta "Selma", men jag sa bara NEJ...haha...inga selmor här inte, haha!
Nej Abby ska de bli...tycker det är ett jättefint namn, och hon passar perfekt i det! *S*
Titta och njut igen :-D

160766-49

(L)(L)(L)


Mamma bjöd på mat idag, det va riktigt gott.
Sen kom alex till mamma för att hälsa på...han tog en bit mat, snackade litta skit, sen va han tvungen att dra.
Och jag kände det va dax för mig & liam att börja röra på oss. Så vi gick upp till min lya, och direkt började liam att "dicha"...diska med andra ord, hehe. Han diskade och diskade, tills jag kände att han varit i köket en längre stund själv...Mmm...och DET hade han varit, haha. Där va vatten ÖVERALLT...han va dygnsur, hehe..naaaw. Det första han säger..."Mamma ta av liam tröja och liam få en handuk och torka mammas golv".....Jag gjorde som han sa...sedan låg han på alla fyra och torkade mitt golv...en redig påg det där (L)
Pappa kom och sa hej en stund...för liam va trött och skulle strax lägga sig.
Han kollade en runda på Byggare bob i sängen, sen kliade jag honom på ryggen en stund, och sedan somnade han så sött...=)

Ska själv strax lägga mig och sova...orkar inte vara vaken bara för att det ska va så.

Tänkte först visa lite grejjer jag köpt till Abby..:-)





Deeen gillade jag skarpt..:-)
Stort utrymme för vovven & med nät på sidorna så att hunden får "luft" och kan se ut. Sen är den ena sidan dessutom öppnigsbar så hon kan sticka ut sitt lilla huvud..=) Och det är ju det som är meningen..Om vi går långt eller så...kan hon alltid få krypa in där och sova en stund eller bara titta ut och roa sig! :-D




Söt liten regnkappa..:-D





En häftig rock kläning till henne, hihi!




Hihihihi....slippa frysa!





Och sjäääälvklart en till efter badet! :-D


Asså...som jag sa innan...det finns VERKLIGEN allt för hundar...kolla in dessa..:-P

116345-441

Ja..detta är riktigt kul ju.


Väntar med halsband och sånt där tills jag fått henne..


Ja..längtar gör man!



För övrig ska jag strax lägga mig...är trött idag!


Måste skriva en bit ur en låt som berör mig som fan.
Har lyssnat på den ca 1 år nu...och den är som om den är skriven till mig & alex.
Varje gång den spelas så kommer tårarna..
Dett är preis så vi hade det, så vi har det och så det känns...



Look at us now, look at us baby
Still trying to work it out, never get it right
We must be fools, we must be crazy
ohhh.. when theres no comunication
ohhh... it`s a no win situation

We lie awake, this wall between us
We`re just not talking, we`ve got so much to say
Let`s break these chains, our love can free us
ohhh... ain`t it time we started trying
ohhh... gotta stop this love from dying

How can we be lovers if we can`t be friends
How can we start over when the fighting never ends, baby
How can we make love if we can't make amends
How can we be lovers if we can`t be, can`t be friends.


(Michael bolton)


Japp..nu ska jag sova....
Lång dag imorron!!


Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback