Frukost dax!

Sitter här och dricker min vanliga morgon smootie, bestående av:
Lätt vanlij yogurt
Fysta osockrade björnbär
Frysta osockrade hallon
En halv banan.
Sen mixar du allt detta, så blir det som en god sorbe...riktigt gott är det! =)

Liam vaknade redan kl halv 7 imorse...så vi va uppe kl 7.
Rätt trött e man nu.
Lilleman kollar som vanligt på sitt tecknat på morgonen och jag går omkring och plockar undan med den värsta träningsvärk jag nånsin haft i mina armar. *Aj*

Men här ska städas och putsas tills lilla Abby kommer *ler stort*..:-D

Kaaaan det bli ons nu?

Vet inte vad som händer idag...
Det är träning för benen, men vet inte hur jag ska fixa det idag.
Har ju lilleman. Och inte alltid så lätt att bara sätta honom nånstans, så vi får se om hans pappa känner sig manad att träffa sin son ett par timmar idag!

Nepp..nu ska jag städa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback