Förvrängd verklighet?

Hemma idag igen pga liam. Tur man iaf får 80% av sin lön...

Men vad ska jag göra lixom? Måste ju vara hemma med lillen om han inte mår bra, han går först av allt.

Samtidigt som jag jobbar, så söker jag nytt. Ifall ifall ngt skulle dyka upp och lixom bara så där pang, DET är för mig! Men jag trivs ju på jobb, älskar mina kollegor, dom är bäst. Och sen så överlever jag såklart på lönen utan problem. Dock är det krisigt ibland när man har räkningar man inte klarar av, eller böter..dvs dessa jävla 3500 kr för fortkörningen..dom svider i plånboken...ruggigt mkt.

Vi får se vart det leder...

Många skriver i sin blogg om paret V & D beckham. Att dom är världens bästa par, tror folk skriver så bara för att den ena gör det och den tredje, så det "ser" väl bra ut då. Men var ser ni det bra?
Det enda jag ser i det paret är en jävla massa problem, otrohet...skitsnack, krångel, varje dag läser man ngt nytt om ngn skandal i deras förhållande..så hur kan man tycka att ett förhållande med dessa bakgrunder och pågående saker är bra? Ett bra förhållande vet vi alla hur det ser ut..

Men hittade dock ett helt underbart foto på dom när dom gifte sig...dvs innan alla skandaler om otrohet och sånt började..

     Så vackra...





Idag har det snöat väldigt mkt här i underbara vellinge. Så jag & min prins ska snart åka ut till havet och titta och leka i snön på stranden, det är helt underbart att göra det. Man får ju ta vara på strandens underbara gåvor även på vintern.

Det har hänt en lite sak, eller jag tycker den e stor, hehe. Det är sååååå hemligt, kan inget säga här på bloggen. Jag e iaf väldigt glad över de & helt otroligt paff att de hände..trodde aldrig, men kan inte säga att jag är mer än glad. Smyga, smyga...schyyy! :-D


Nu ska jag lägga lilleman, sova middag! Sen är det lek hela dagen..

Ska ringa min optiker nu, och beställa tid för linser som jag ska ha nu till våren. Så man kan gå omkring med dom snyggaste solbrillorna man hittar på stan..så naaajz!






When you need action, love and affection
You`re gonna run to me
And when you are feezin` you`ll search for me to be your cover
And when you feel lonely, I`ll be the only one to set you free
If you`re man enough I`ll be you perfect lover endlessly

You`ll be on fire, you can`t deny a
Love that`s heaven-sent.
When I touch your heart, I`m gonna start
A dream that never ends


Without my love you will surely suffer

You`re gonna miss what I got to offer...

Tonight is the night
You`re gonna get the best
I`ll treat you right, I`m better than the rest
Wherever you go, and wherever you will be
You won`t forget me, you won`t forget me!!




Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback